sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Alotan nyt ihan alusta.

Alotan tän blogin kirjottamisen nyt ihan alusta. Elikkä oon 12vuotias tyttö. Harrastan ratsastusta, ja mulla on myös poniblogi, marskin poniblogi.   Muuntelen tätä ulkoasua, ja tä blogi on valmis.

Oon siis 6luokalla, ja syksyllä meen seiskalle. Meen ihan yleisluokalle Raunistulan kouluun kastun yksikköön. Mun kuuluis mennä runosmäen lyseoon, mut se on huono koulu, anteeksvaa :d

En ollu todellakaa tyytyväine mun välitodistuksee.
Käyttäytyminen laski kasiin, ennen oli ysi.
Äikkä oli vieläkin ysi (:
Matikasta mun tavote oli 10, koska mul oli ihan lähellä saada viime keväänä kymppi, mut tuliki kasi, ku vikasta kokeesta tuli nii huono numero.
Enkku oli kutone, ennen se on ollu seiska.
Ruotsista sain seiskan, ennen se on ollu kasi, oisko ollu kerran jopa ysi ?
Biologia/maantieto oli vissiin ysi.
Fysiikka/kemia oli kai kasi
Liikunta oli kasi
Käsityö oli seiska XD
Kuvaamataito oli kasi
Uskonto oli seiska
Historia oli seiska kans.

Keskiarvost en oo ihan varma, kai se oli joku 7,5 :/ viime keväänä mulla oli 8,5, joten laski aika paljon ! :/

Muttajoo, kyselkää jos on kysyttävää :D

♥:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥