sunnuntai 16. maaliskuuta 2014

Prinssi täällä moi

Metsäkylän Vinski
Vinski
Torstaina en mennyt taaskaan töihin, mikä oli minusta todella kivaa. Päivällä Marisa tuli luokseni, harjasi minua ja aloin ihmetellä, kun hän laittoikin suitset päähäni! "Ei kai tunnille" olivat ensimmäiset ajatukseni, mutta marisa lähtikin taluttamaan minua maastoon. Paras ystäväni waltsu oli myös mukana, ja kävelin reippaasti eteenpäin. Rakastan maastoilua! Otimme muutamia kuvia surukukkulalla, ja olisin halunnut vain syödä! Jatkoimme matkaa metsän läpi, laukkasuoraa pitkin ja sitten käännyimme ihan oudolle tielle, millä en ollut ennen ollutkaan! Käyn lähillä lasten maastoissa, joissa edetään käynnissä. Näin ollen emme ikinä ehdi laukkasuoraa pidemmälle, mutta nyt ei ollut kiire mihinkään! Menimme yhteen metsään, missä tuli koirakin vastaan, ja minä kävelin onnellisena, iloisena ja rentona ponina. Eteemme tuli myös oja, mutta siitäkin selvittiin pienellä loikalla. Kotiinpäin vauhtia alkoi minulla ollakkin liikaa, ja marisa joutui jopa pidättämään menoani vähän. Vitsit että olin iloinen, ja liikuin perjantainakin tunnilla oikein hienosti, kun olin edellisenä päivänä saanut tehdä pitkästä aikaa jotain todella kivaa!



minä ja paras ystäväni waltsu ♥






2 kommenttia:

  1. Miten saan hevosen asettumaan? Nyt pitkä selitys!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en ole ratsastuksenopettaja, valmentaja enkä mikään muukaan sellainen, joten jos neuvoisin sinua niin luultavasti tulisi kunnon paskamyrsky anonyymeiltä siitä, kuinka neuvon väärin. Joten jos asia sinua kiinnostaa ja haluat oikeasti neuvoja minulta, niin tuleppa kikkaamaan minulle: marisaboss niin neuvon mielelläni :)

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥