sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

Puhelinpostailua

Moikka! Mulla on ollut kohta kuukauden käytössä iphone 4s, mutta nyt vasta saan aikaiseksi postailla tällä. Mulla ei ole mitään erityisempää postailtavaa, maanantaina olin migreenissä enkä siis päässyt tallille, ja torstaina olin vain kuvaamassa ja prinssin kanssa maastokävelyllä ellan ja waltsun kanssa. Eilen olin pitämässä kerhoa ja avustamassa, ja tänään on Elmo Jankarin estevalmennus millalla. Elmo on nuorten euroopanmestari vuodelta 2013, ja odotan innolla valmennusta! 
Laitan tähän nyt jotain ns. Puhelimen tyhjennyskuvia, hauskaa sunnuntaita 

Lady pari viikkoa sitten

Prinssi eilen 

Leffassa parhaassa seurassa ! 

Serkun luona

4 kommenttia:

  1. Mitä olite katsomassa ja milanen se elokuva susta oli mun olis tarkotus jossain vaiheessa mennä parin kaverini kanssa elokuviin yks vaan niistä ei osaa lukee.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. oltiin katsomassa sinkkuna suhteessa ja oli tosi hyvä :)!

      Poista
  2. Millo teet ratsastusvarusttet postauksen?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on kaikki muut kuvattuna ja postauskin valmiina, mutta pitäis joku kerta muistaa tallilla kuvata kypärä ja turvaliivi..:D

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥