lauantai 4. helmikuuta 2012

erikoispostaus & kuulumisia (:


No ihan ekaks kerron vähän kuulumisia :D 

No fiilis on nyt vähän parempi. Meillä on hissankokeet tiistaina, kirja koulus :s Teen netist jotai tehtävii.

Henna oli eilen meil yötä (: Puhuttii nennankaa puhelimes, käytii lidlis, sekoiltii, katottii vähä telkkaa ja säädettii puhelimil (: Ja tietty juteltii :D !

Valvottii ehk puol kolmee, eli aika vähä, mut me vaa yhtäkkii nukahdettii XD Herättii joku 10yli 9, ja sit vaa säädettii puhelimil & katottii lastenohjelmii (y)

Hennan piti lähtee jo kahelttoist :s Mut no, ens kerral se on pidempään sitte ;)

Nonii, siis teen nyt erikoispostauksen, et kerron vähän selvemmin mun kavereista yms. (:

Koulukaverit


Tiia - No me riidellää aika usei, ku mä teen jtn tiial, tai sit se ylireagoi . Mut yleensä meijä riidat o iha tyhmii  :D Mutjoo Tiia on luotettava, se nauraa koko ajan, ja se on mun orja ;);) Tiia on kans heppatyttö ! :D Tiiallaki on 2blogia. Toinen niistä: http://tiianponiblogi.blogspot.com/
Me oltiin tiiankaa samas eskaris, ja siel oltii tosi hyvii kaverei. Sit ku alotettii koulu, ni pidettii yhteyt vähä aikaa, mut sit se loppus. (oisko ollu  1lk ajan?) Tiia tuli meijän kouluun sit vitosen alussa (: ♥

Nepa - Nepa on ollu mun paras kaveri ykkösestä vitoseen. Me ollaa tehty kaikkee viisasta ja ei niin viisasta, oltu melkee naapureita, ja kaikkee, tosi paljo muistoi ! Oltii joskus melkee jokapäivä toistemme kaa , ja melkee joka viikko toistemme luona yötä, sillon ku oltiin melkee naapureita. Nepan kautta oon myös tutustunu pariin ihanaan ihmiseen ! (: Nepa on mulle vieläki melkeen ku bff. Taino, yks niist :D Ei mulla sillee oo "bestistä".. Muttajoo, nepan oon tuntenu aika kauan jo (:

Rospe - Roosa tuli meijän luokalle kolmosella. Aluks me oltii "randomei" toisillemme, mut pikkuhiljaa meist alko tulee kaverei (: Nelosel jo oltii iha hyviiki kavereit, mut ei Roosa mikää sellane luottoystävä viel ollu. No nelosen lopus se alko tulee vaa tärkeemmäks ja tärkeemmäks, ja kesäl vietettii aika paljonki aikaa yhes (: Nyt Roosa on mul sellanen henkilö, kenelle mä voin puhua KAIKESTA. Se oikeesti ymmärtää mua, jaksaa lohduttaa yms. Vaiks se välil onki suoraan sanottuna ihan vitun rasittava :D Roosa on ollu meillä nyt 2uuttavuotta peräkkäin yötä, ja tulee varmaan ensvuodenvaihteessakin (: ♥

Laura - Laura oli mun paras kaveri parin muun lisäks eskarissa. Ykkösellä sellanen Bettina, joka oli sillon eskarissa mun hyvä kaveri, rupes omimaan Lauraa, haukkumaan mua yms. Lauralla ei ollu omaa tahtoa, mut välillä Laura tuli salaa meille :D No Bettina alko sit kiusaamaan mua ihan kunnolla, ja musta tuli koulukiusattu :s Sillon Nepa tuki mua paljon (: Bettinan jälkeen tuli Nea (ei nepa xd ) Ja se omi Lauran, ku Bettina vaihto koulua. No tässä nyt vähän ennen joulua Laura rupes olee meijän kaa, ja sano Nealle et "mä en oo enää sun orja :D " No nyt Nea ja Laura ei ees oo enää kunnolla puheväleissä, ja kyllähän se Neakin on kiusannu mua, ja ehkä jopa pahemmin ku Bettina :s Enää mä en kyl välitä, nauran vaa ku se on nii säälittävä :D Muttajoo, nyt mä vietän Laurankaa tosi paljon aikaa, ja mennää syksyl samal yläasteellekki, jos molemmat päästää (ku pyrittii) (: ♥ Niin ja se viel, et Laura on ollu nelosen lopusta asti mun rinnakkaisluokalla, ku ennen se oli samal luokal ku mä.

Iines - Inun mä oon tuntenu  3vuotiaasta asti ! :D Inu on ollu mul aina sellanen, kenenkaa mä oon voinu puhuu melkeen kaikesta. Oltiin nuorempina ku paita & peppu, sit meijän tiet kasvo erilleen. Nyt ollaa taas alettu viettää enemmän aikaa, ja Inu on mun matkakaveri :D ♥ Mä oon myös harrastanu Inun kanssa luistelua, futista, jumppaa, tanssia, kuoroa.. Eli syksyllä ollaan tunnettu 10 vuotta ! (: ♥

Juhi - Juhin mä oon tuntenu aika vähän aikaa, mut se on tosi tärkee. Pikkupoika, mut silti ihan paras ! ♥ Taisiis ainaki yks parhaist :D

Sitten on tietty TEEMU ♥ Teemun oon tuntenu viel vähemmän aikaa ku juhin :D Mä tyyliin vihasin teemuu & se mua enne ku tutustuttii kunnol (: ♥


tallikaverit

Henna - No  Henna on sellane rotta :D SE NÄYTTÄÄ OIKEESTI ROTALTA ! XD Muttajoo, Henna on ärsyttävä, ihana, nätti, söpö, hauska, kiva, hyvää seuraa.. ♥ Puspus

Kerttu - Mä vietin kesällä Kertunkaa paljo aikaa, mut enpä enää, ku Kerttu on vaa sen muiden kavereiden kaa.. :s Jos sä Kerttu luet tän, ni älä valita mulle, puhun totta XD Mutjoo, näen kerttuu vaa kerran viikos ); ♥ Tärkee ! Paljo hyvii muistoi, vaik ollaanki tunnettu vast kesäst . Kertun blogi: http://kertunponiblogi.blogspot.com/

Nenna - Nenna on hauska & iso tyttö (; Nennan kaa ei tuu tylsää & sil on hauska puhuu puhelimes :DDD Me muutetaa lappii ja ostetaa prinssi sinne, meil on yhteinen haave saada prinse yhteiseks . :D Se ois kivaa XD ♥ Nennan blogi: http://nennanblogi.blogspot.com/

Viivi S. - Viivi on hauska & kiva & tosi kaunis ! Ja hyvä ratsastamaa (: Viivi on mun kisakuvaaja ;) ♥

Nyt meni ehkä liikaa hevosten puolelle.. :D

Mut onhan mulla tietty muitakin hyvii kavereita, mut en jaksa kaikkia pistää tähän teksteillä, ni kirjotan vaa nimet

Osku ♥
Topi ♥
Elli ♥
Julia ♥
Lidia ♥
Kaisla ♥
Kia ♥
Jenni ♥
+muut leirilt ! ♥
♥♥♥♥♥ Pari kuvaa viel :

Nepa ♥ Kesältä (: 




Taas nepa kesällä ! (: ♥ 


Nepa joskus vuonna nakki hesel (: ♥ 
Tuol takaa elli, edes vasemmalt roosa, inu, minä 



Leiriltä, edessä Kia & takana iitu ♥

Kaverikuva (: Takana vasemmalta: Elli, nepa, roosa Edessä vasemmalta: Osku, tiia, minä, iines. ♥

Tiia :D ♥ 


Tiia lähdössä tunnille (: ♥ 

roosa, minä, takana julia, edessä nepa :) Kuoroleiri ♥ 



Mun muistitikku on jossain perrrseessä, ni en jaksa ettii sitä :D Siel ois ollu parhaat kuvat..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥