perjantai 10. helmikuuta 2012

Jos mun pokka pettää, on se hän, tai jos paniikki iskee ees vähän.

Sori ku en oo taas kirjotellu, ei mitn ihmeellist tapahtunu, disco on to 16.2. Mä meen samana päivänä klo 8 sellasee tutkimuksee, mis mun pitää nukkuu. Niitte poissaolokohtausten takii, en oo kyl niist vrm enne kirjottanu, mut no, ne on siis, öö, poissaolokohtauksii :D Tuntuu et oisin jossai muual yms. En nyt jaksa selittää :D

Mutsiis saan sillo ke-to yönä nukkuu vaa klo 23-02, ei se nyt niin hirveet oo valvoo siihe yhteentoist, ku normaalistikki valvon johonki puol yhteentoist, ni ei siin mitää, mut äiti joutuu kokoaja valvoo & kattoo etten mä vaa nukaha :s En mee sit koko torstaina kouluu, mut illal meen discoo kuiteski ;) Mehä se järkätää .

Muttatota, huome tallil & pitäs siivoilla, sunnuntain roosa yöks & maanantain kympiks kouluu + mennää 1 & 2luokkaa 2,5 tunniks ku toiset lähtee lyseoo tutustumaa :):) Nii mä, roosa, laura && iines jäädää sit tonne (y) Hehehhe mennää apuopeiks :D

SORI sekava, kuvaton & tylsä teksti, ei oo mitää ihmeellist kuiteskaa tapahtunu && oon vhä väsyny. Kuvii ei oo tullu otettuu ku kamera edellee rikki.. Mutjoo, palaillaa ;)

♥:Marisa

6 kommenttia:

  1. Moi!
    onko se epilepsiaan viitaavaa mullaa oli pienenä selasia kohtauksia ja mulle on tehty se sama koe se oli ennen jouluu leivotiin pipareitä yöllä äitin kanssa etten nukku ja mentiin taksilla et pysyn matkan hereillä olin jotain 5-6v. ne meni ohi ei ollu edes lääkettä niihin.
    Taru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ne sano et saattaa olla epilepsiaa. Hyvä että sulla meni ne sit ohi :)

      Poista
  2. Moi!
    Eli selasii kohtauksii jotka kestää ihan vähän aikaa lopetaa sen mitä on tekemässä voi vaan tuijotaa etees ja ei kuule mitään ja siten kun se menee ohi niin on ihan pihalla et täh mitä tapahtu missä mä oon.

    Siinä laitetaan selasia nuppeja päähän ja johdot tietokoneeseen ja siin pitää nukkuu se ei satu yhtään. ja jos siinä tulee selanen kohtaus se menee sinne tietokoneelle tai siten jotenkin muuten todetaan se tai ei todeta. Tiedätkö saako sulla äiti olla siinä huoneessa mukana sen kokeen ajan, kun nukkut?

    Taru

    VastaaPoista
  3. Siis mist sä tiiät et oot poissa? Ku mul on ainaki sillee et oon välil iha poissa kans mut mist tiiät jos se on vakavaa tai ei? (:

    VastaaPoista
  4. käytiin lääkäril ja ne sano et se pitää tutkia. (:

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥