maanantai 13. helmikuuta 2012

that for makes you beautiful♥

JEJEJEJEJJEEJJEJEJEJEJJEJJEJEJEEJEJEJJJEJJEJEJEJEJEJEJJEJEJEJEJEJJEJEJEJEJEJJEJEJEJEJEJEJEJEJJEJEJEJEJ ! SORISORI mut oon vaa NII onnelline ! :D Tänää koulus oli tosikivaa ;););););) siit myöhemmi enemmä. Mut AHHHHAHAHAHHA♥ TYKKÄÄÄN ! ♥♥♥ Nokei kerron sit, JENNI MAHTU VIEL KUUSIKORVEN LERILLEEE ♥ vika paikka ;);) jesjes !

Mutjoo, tnä kympiks kouluu, roosa oli yöt. Sit siel mentii pitää ykkösil & kakkosil niitte liikkaa alkuverryttelyy (aamunavauksen jälkee) ja sit istuskeltii ja katottii ku ne juoksi ;) Sit mentii syömää, oli se jännää :D Oli hiljane ruokailu ja kerranki me oltii hiljaa ;);) Ku ei ollu pojat ympäril pulisemas :D

Sit mentii välkäl && siel kauppaaaa ! ;;););) En löytöäny heti kaikkii mun rahoi ni sit sillee jännästi xxdd ostettii kaks patukkaa ja sit ku olin maksanu ni "oho, mul oli tääl viel euro xd" Oltais saatu sellane pussiki.. :D

Sit nopee ja hiljaa takas koulun pihal ettei kukaa nää. Mentii sit ykkösten luokkaa, niil oli äikkää ja me tarkistettii niitte matikankirjoi ! :D Oli niil ihanat käsialat xd

Sitte viel välkkä & seuraavan tunnin alkuu 6a luokas, kuunneltii musaa, syötii ne patukat ja maattii sohvil :D Sit ne yhet tuli lyssast ja mentii liikkasalii. Siel pikku inffo, ja alettii järjestelemää ystävänpäiväkorttei oikeisii ämpäreihi sillee , et jokasel luokal o oma ämpäri. Sit katottii discojuttui ja sit päästii koulust. Venattii koulun pihal sit tasaa asti ku noi yhet käski mun venata teemuu & halata sit sitä :D Ne halus ottaa kuvan mut ei saanu otettuu :P

Sit mentii laural, syötii leipää & pelattii muistipelii. Sit lähin kotii kävellen && datasin hetke, laitettii äitinkans arpajaisvoitot torstail ja mä söin. Nyt tulin dataamaa ja sain kuulla sen IHANAN jutun ♥

Muttajoo, sori sekava teksti, mut oon nii ilone ;);) Tää päivä on ollu ihan super ! :D

Mutmutmutjoo,, kertokaas niit erikoispostausehdotuksii ;) Ja hei, toi juttu toi miks oltii neljästää koulul oli se, et muut lähti tutustumaa lyseoo, ni mä, roosa, laura & iines jäätii koulul ku me mennää kastuu (:

♥:Marisa

6 kommenttia:

  1. Kiva et jollakulla on ollu ees hyvä päivä..

    VastaaPoista
  2. Onko sulla lyhyempi matka kastuun, kun Lyseoon?
    Taru

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo on, kastuun nykysestä asunnosta n.1,5km, ehkä jopa alle, lyseoon n.2,7km.

      Poista
    2. Mä oon peruskouluun kulkenu kadella linja-Autolla Maskussa asuessa taksilla Turkuun kouluun.

      Taru

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥