keskiviikko 5. syyskuuta 2012

Prinssi täällä moi !

Ensimmäistä kertaa tämän blogin historiassa täällä kirjoittelee tallin kuningas, eli prinssi !

Olen siis suuri, komea, sekä maailman mahtavin shetlanninhevonen. Voitan kaikki muut hevoset komeudellani ja suurella mahtavalla ulkomuodollani. Heh, ehkä liiottelin vähän.

Maanantaina kuulin marisan puhetta. Hän tuli maneesiin, ja se kentän keskellä seisova ihminen pyysi hänet viereeni juoksemaan. No, mikäs siinä ! Jouduin kylläkin liikkumaan enemmän. Sitten hän lähti, katsoin perään ja jatkoin töitä.

Töiden jälkeen minut vietiin takaisin karsinaan ja harjattiin. Mm, siitä minä pidän ! Vähän ajan päästä marisa tuli karsinalleni ja rapsutteli minua hetken. Sitten hän laittoi sen ihmeen hökötyksen päähäni, ja otti minut ulos karsinasta. Hihii, arvasin heti että pääsen syömään, ja vauhti kiihtyi sitä enemmän, mitä lähempänä ruohoa olimme ! Nälkä oli kova ja himoitsin tuota ihanaa, vihreää ruohoa. Sain syödä mielestäni aivan liian vähän aikaa, ja marisa vei minut sisälle takaisin. Ilmoitin hänelle selkeästi "EN TAHDO!" ja hän otti siitä ihmeen hökötyksestä kiinni ja veti pääni ylös. Hän oli niin päättäväinen, että pakko minun oli karsinaan mennä hänen perässään. Siellä hän vielä sitten rapsutteli minua, ja minä nautin. Mukavaa, kun olen näin hurmaava, niin valloitan kaikki ihmiset puolelleni!

Sitten marisa lähti. Jäin yksin karsinaan seisomaan, kunnes iltaruokani tulivat. Nam ! Söin niitä, ja rupesin nukkumaan.

Marisa ei ole käynyt liian moneen päivään. Seuraavan kerran kun hän tulee hoitamaan minua, niin mökötän oikein urakalla, eihän pientä ponia suurta ja mahtavaa hevosta voi jättää ilman hoitelua näin moneksi päiväksi! No, onneksi minulla on myös toinen hoitaja!

hihhih, aika kauan se marisa on ollut mun kanssa.. Hihhih, ja vieläkin jaksaa !

jaa että kuvia, ei en halua nostaa päätä ylös, no okei, yksi kuva, aargh anna mun syödä

nomnom voihan niitä kuvia näinkin ottaa?

3 kommenttia:

  1. Minusta tämä oli kopioitu Essin poniblogista .. siksi en oikein tykännyt ..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tollasia postauksia on vaikka kuinka monessa blogissaa :)

      Poista
  2. Moi!
    Musta tää oli kiva postaus eikä olenkaan kopioitu Marisa päätää itse milaisia postauksia tekee.

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥