torstai 10. tammikuuta 2013

videopostaus !

Tänään koulussa meijän luokkalainen poika uhkas hakata mun kaverin (joka on siis myös poika). Mulla alko kiehumaan aika nopeesti ja taisin siinä jotain vähän huutaakkin, jotain tähän malliin "jos sä lyöt sitä ni mä lyön sua, sä et mun kavereita ilman seurauksia hakkaa ! Muutenkaa väkivalta ei oo mihinkää ratkasu ! Mikä sun ongelmas on?" ja väliin vähän kirosanoja. Jälkeenpäin nauratti kun sanoin ennsin "jos sä lyöt sitä ni mä lyön sua" ja sitten" muutenkaa väkivalta ei oo mihinkään ratkasu!", munhan mielestä koko väkivalta sais lähtee tästä maailmasta ja thats it, kaikilla ois parempi olla, ketään ei hakattais joskus jopa pyörätuoliin tai kuoliaaks,ketään ei kiusattais ainakaan fyysisesti tai mitään muutakaan idioottimaista.

Tunnen nimittäin yhen kenen lapsi on pyörätuolissa,koska se hakattiin 5 yhtä vastaan. Säälittävää. No eihän se enää mikään lapsi ole, vissiin 19vuotias jätkä mutta kummiskin, käy sääliks ihan hirveesti ja kauhee viha niitä kamalia ihmisiä kohtaan, jotka sen hakkas. Mitä niidenkin päässä oikein kulkee, järkeä ei ainakaan.

tämä ei tähän blogiin kuulu, mutta oli pakko avautua. tässä videopostaus.

2 kommenttia:

  1. Söpö video marisa ;) hahahahah oon nolo...lyhyemmät alkaa ahdistaa :D tee veera

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥