torstai 14. marraskuuta 2013

Vilmalla koulua

Mulla oli korvaava tunti oisko ollu pe 1.11? Mun piti aluksi mennä orpolla, mutta onneksi sain vaihdettua yhden ratsastajan kanssa ja pääsin vilman selkään.

Menin vain alku- ja loppuravit jalustimilla, koska Vilman toinen jalustin oli vääntynyt ja häiritsi istuntaa. Pujottelimme, teimme avoja ja taivuttelimme hevosia muutenvaan. Laukkasimme todella vähän, mutta se ei haitannut, sain vilman käynnissä pätkittäin hyväksi, ravissa en kuitenkaan ollenkaan. Laukassa se vain juoksi, mutta olin tyytyväinen tuntiin, Vilma taas hoisi homman kun kuski mokaili, hieno tammuska !



4 kommenttia:

  1. Hän on vähä aina ❤ Hyvin menit ja sun istunta on ihana 😍

    VastaaPoista
  2. huomasin videosta, et katot koko ajan hevosen niskaa ... eikö ope sano sulle siitä mitään? katse ylös niin on parempi :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. heheh joo toi on yks mun lukuisista ongelmista, ja ope huomauttelee mulle siitä välillä, mutta sitten taas käännän katseen alas, pitäis varmaan mennä yksityistunnille, missä opettaja pystyis keskittymään vain muhun ;)

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥