sunnuntai 10. maaliskuuta 2013

kaikenlaista..

Eilinen päivä oli aika tunnerikas! Olin shokissa(älkää pelästykö!), itkin, meinasin kuolla nauruun, pelästyin, olin iloinen, olin väsynyt, olin surullinen..

Tosiaan, eilen olin kuvaamassa  ensin Emman ja Ellan (ellanponielämä) yksityistuntia. Se meni hyvin lukuunottamatta paria kieltoa, melkein tippumista ja häntäremmin irtoilua. Seuraavaksi oli lindan ja toisen emman vuoro. Molemmilla hevosilla oli paljon energiaa, jonka tuloksena linda ja emma laukkasivat monta kierrosta maneesia ympäri. Tunnin keskivaiheilla Emma tippui todella pahannäköisesti, ja aika pahastikkin. Kaikki on kuitenkin nyt hyvin, ja voitte lähipäivinä lukea Emman tippumisesta lisää Emman blogista (emmanhevosblogi.blogspot.fi).

Kun Emma tippui, niin ensimmäinen reaktio oli "kakkkuaaa!" , toinen " miks se ei nouse?" ja kolmas "EMMA APUA ÄLÄ KUOLE !!!" Emma ei pystynyt selkään uudelleen nousemaan, mutta ei siitä sen enempää.

Lopuksi hoidin vielä lakun, hieroin sen kumisualla läpi ja hän nautti hirveästi :') Laku oli taas aika huonolla tuulella, mutta kun vein sen karsinaan niin pikkuinen oli jo ihan korvat hörössä, "mitä tehdään, minne mennään", on se vaan niin ihana otus <3

1 kommentti:

  1. Ihuna,ihuna,ihuna,ihuna LAKU!! Perjantaina kuvailet sitten ehkä mua...?

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥