torstai 2. tammikuuta 2014

Lumiponi

Hei, olen lumi, olen 1998 syntynyt connemaranTAMMA, eli olen siis 15vuotias. Omistajani on 13vuotias Iitu, jonka kanssa kisaamme aluetasolla esteitä. Sunnuntaina Iitun kaveri tuli taas moikkaamaan minua, hän käy aina välillä ratsastamassa minulla, ja oli kesällä omistajani mukana kisoissa, missä hoiti minua. Iitu sanoo häntä kisahoitajakseni, eikä minulla ole mitään sitä vastaan, koska hän harjaa minua ja ruokkii minua kun olemme kisoissa!

Hän haki minut tarhasta, ja kävelinkin hienosti talliin! 


 Ratsastus sujui hyvin, olin oikein hieno tyttö, ja ratsastajakin oli minuun tyytyväinen! Itseensä hän ei ollut kuitenkaan tyytyväinen, mutta ei sen väliä, minua hän kehui paljon, ja on syytäkin, olenhan maailman upein tamma!

Marisan jälkeen selkääni kiipesi Iitu, jonka kanssa jouduin taas tekemään kunnolla töitä, mutta mikäs siinä kun tykkään omistajastani niiiiin hirmuisesti!




 Kävelimme vielä maastossa loppukäynnit, ja maastoilusta minä tykkäänkin paljon!

6 kommenttia:

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥