torstai 9. tammikuuta 2014

2.4.2013..

..Oli elämäni kamalin päivä tähän asti. Edellisenä päivänä olin hyvästellyt ystävän, joka oli opettanut minulle todella paljon. Sitä hevosta voi kuvailla sanalla opetusmestari. Se sana kuvaa rakastani täydellisesti, joka elää nyt ikiunta.

Yksi päivä kaverini kysyi, että "etkö ole vieläkään päässyt kossusta yli?" Kun löysin tallista kossun nimellä varustetut suojat. Heti ne nähdessäni ikävä alkoi puristaa rintaa ja itku tuntua kurkussa. Mikä siinä on kun en pääse yli? Minulla on kolme hoitohevosta tällä hetkellä ja elämä hyvin. Miksi suren edelleen sitä yhtä ainoata hevosta? Siksi, koska se opetti minulle niin paljon, ja oli minulle niin tärkeä. Ja on edelleen. Minun kirkkain tähteni. ♥

Kyllä me vielä joskus tavataan rakas♥

3 kommenttia:

  1. Tähän ei oikeen voi vastata mitään ku sanoo kuitenkin jotain väärin...

    VastaaPoista
  2. Mä ymmärrän sua, älä huoli ❤

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥