lauantai 20. huhtikuuta 2013

mietiskelyjä tulevasta, nykyisestä ja menneestä

Olen ajatellut tosissani vaihtavani hevosta. Tunneilla ei ole moneen viikkoon sujunut mitenkään, itsevarmuuteni on romuttunut lakun kanssa. Tänään tajusin kuitenkin, miksi ratsastan juuri sillä hevosella.


Juuri SE hevonen on SE, minkä kanssa haluan onnistua, minkä kanssa haluan luoda luottamussuhteen, kisata,  rakastaa ja elää. Ei mikään muu. Juuri se poni. 


niin komea <3
 Joku päivä haluan vielä kokea sen, kuinka se hörisee minulle tullessani. Katsoo minua luottavaisena ja ystävällisesti. Puhaltaa lämmintä ilmaa hiuksiini. Olen valmis työskentelemään sen kanssa esteillä, vaikka ne juuri nyt eivät sujuisikaan. Miksi ? No koska rakastan juuri SITÄ ponia. Todella.








Juuri sen ponin kanssa haluan kehittyä ratsastuksessa ja hevosmiestaidoissa. Se on minulle vain niin tärkeä, ettei mitään rajaa.



Myös prinssistä tulossa postausta mahdollisimman pian! :)

4 kommenttia:

  1. laku näyttää TÄYSIN eri hevoselt sun kaa!

    VastaaPoista
  2. Oi! Toi oli niin ihana! Ootte niin ihanan näkösii Lakun kanssa!<3Voisitko kommentoida mun blogiin ja lukasta sen? (; En haluu roskata blogii mainoksil ym. mut tarvitsisin lukijoita. :( http://commafennonblogi.blogspot.fi

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥