sunnuntai 2. helmikuuta 2014

haaste

Haasteen tarkoituksena on löytää uusia blogeja ja auttaa huomaamaan heitä, joilla on alle 200 lukijaa.

1. Jokaisen haastetun pitää kertoa 11 asiaa itsestään.
2. Pitää vastata haastajan 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 kysymystä uusille haastetuille.
4. Heidän tulee valita 11 bloggaajaa, joilla on alle 200 lukijaa.
5. Sinun tulee kertoa kenet olet haastanut.
6. Ei takaisin haastamista!

11 asiaa minusta
1. En oo ikinä värjännyt mut hiuksia tai laittanut edes raitoja
2. Oon todella saamaton!
3. Mulla on ihan kamala hinku hyppäämään, onneks tammikuun hyppytauko päätty ja meillä on huomenna kavaletteja!
4. Mulla on oikeesti lasit mutta käytän niitä vaan silloin ku tarviin
5. Oon oppinu tykkäämään Ladysta tosi paljon, kun oon tässä sen kanssa joka lauantai jotain puuhaillut
6. Haluan hevosista itelleni ammatin
7. Tulen viettämään ypäjällä laskujeni mukaan tänä vuonna ainakin 5viikonloppua, jos menen kaikkiin kisoihin.
8. Nälkäpelit on parhaita kirjoja ja parhaita leffoja ikinä!
9. Mulla on nilkassa vamma joka leikataan


10. Mulla on myös olkapäässä vamma joka tullaan ehkä leikkaamaan.
11. Mulla on ollut kepit n. 10kertaa, pisimmillään 2kuukautta, kun nilkkani murtui.

Kysymykset ja vastaukset

1. Mitä haluaisit tehdä 10 vuoden kuluttua?
Haluaisin että työskentelisin hevosallalla ja mulla olisi myös oma hevonen, jolla kisaisin esteitä ja miksei kouluakin siinä sivussa. 

2. Lempi hevosrotu?
Shettikset! 

3. Kerro jotain kotipaikkakunnastasi?
No Turku on yleensä aika tylsä paikka. Täällä on hyvät mahdollisuudet harrastaa. 

4. Paras muisto vuodelta 2013?
Kuusikorven leiri ainakin yksi parhaista. 

5. Harrastukset?
Ratsastus ja valokuvaus, ja tietysti bloggaaminen! 

6. Lempi musiikki genre?
Pop

7. Lempi vuodenaika?
Kesä! 

8. Jos saisit olla julkkis päivän, kuka olisit?
Enpä tiedä, haluaisin ehkä kokeilla päivän ajan millasta olis olla huippuratsastaja, ja päivä olis kisapäivä, hyppäisin ainakin kaksi luokkaa, ja yhdessä epäonnistuisin totaalisesti, ja muut menisivät hyvin. 

9. Minkä päivän haluisit elää uudestaan?
Niitä on todella monta!

10. Kahvi vai tee?
Kahvi

11. Lempiväri
Turkoosi ja pinkki


EN haasta ketään, kaikki jotka tämän haasteen lukevat voivat sen tehdä samoilla kysymyksillä kuin minä tein. 

4 kommenttia:

  1. Mikä vamma sulla on nilkassa entä siinä olkapäässä?
    Onko jo tietoo koska ne leikataan?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos kiinnostaa niin voin tehdä niistä postauksenkin, mutta siis nilkassa on nivelsidevamma ja olkapäästä en tiedä vielä, lääkäriin oon ollut kovasti menossa jo muutaman vuoden, mutta kun se on vain tasaisin väliajoin kipeä (esim kovassa rasituksessa kipeytyy ja onkin silloin todella kipeä..), eikä sitten vain tule mentyä. Monet aikuiset ovat kuitenkin sanoneet, että kun se kerran on jo ollut kipeä monen vuoden ajan, niin pakkohan se on jotenkin operoida, jos vain voi, etten joudu koko loppuelämää elämään säryn kanssa, mikä on tässä kerta kerralta vain koventunut enkä pysty elää olemaan ilman kylmäpussia tai särkylääkettä kun käsi päättää alkaa särkeä.. :s

      Poista
  2. Siitä tulee sit aika pitkä aika et pääsee ratsastamaan siten, kun ne leikataan.

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥