lauantai 11. elokuuta 2012

Henna ja mä, tallilla taas, illat vietetään ;)

noms :3 ♥
^ nolo otsikko, mut innostuttiin hoilaamaan tänään ku tultii tallilta, muutettii vähä vaa sanoja :DD Olin viimeyön iskäl, ja eile kappel, Roosa osti mul H&M puuterin , ite löysin yhet farkut mitkä käydää ostaa äitinkaa joskus ku ei ollu rahaa mukaa, ja sit ostin kans hesest ranskikset ! (; Sori kuvaton postaus, tungen toho jonku vanhan kuvan. Nyt rupeen työstää kunnol uutta ulkoasuu & väsään jonku kivan bannerin kans (:
you're the one !♥ Justiin !





psps Tää blogi muuttuu enemmä 'lifestyle' - muotoo, mut siis vähänniinku heppablogi 50 % ja lifestyle 50 % :D Joo jospa meen täst höpöttelemäst, kertokaa mielipide sit ku ulkoasu muuttunu ! Moikka murut ♥

psps jännittää ne kisat huome d: Kattomaa saa tulla, alkaa n.10.30 - 11.00 välillä ! (:




xoxo♥

3 kommenttia:

  1. Mä kysyn nyt sulta ku oot tätä blogia pitäny jo jonkin aikaa ja sullekkin on tää sama ongelma tullu vastaan. Multa on loppunu toi kuva tila tosta eli ei anna esim. lisätä uutta banneria ja ei varmaan noita kuviakaan anna lisätä kohta.eli miten saan lisää tilaa tai jotenkin poistettua noita kuvia. Auta mua ! :/

    VastaaPoista
  2. Oikeen huokaisin helpotuksesta ku et laittanu niit mun tuntikuvii tänne (: :DD

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥