tiistai 28. elokuuta 2012

Kosben♥

Mooj ! Eile olin siis ratsastamas, menin kossul pitkäst aikaa !(: Mentii siis vaa puoltuntii, iha siirtymisii, ympyröi ja kiemuraurii. Laukattii pääty-ympyröil 3ratsukkoo per. ympyrä. Kossu meni tosi kivasti ! Sit loppu puoltuntii roosa oli seläs, ravaski ja meni tosi hyvin, kossuki oli nätisti ! (:







Rakastan sua poni♥


tiiiaaaa <3 xd



joo se kuoli

ihkuu

siel näky jotai o.o

moi siis mä oon niinku poju, mut mua kutsutaa läskiks, vaik oonki vaa vähä lihava..So what ?

Lauraa ♥

Juhiii (:(:♥

www.olenkamalanmummonnäköne.fi

♥ rakkain !





 xoxo:
Voi olispa aikaa, jo kulunut tarpeeksi, kuukaudet vuodet menneet, ja sydän ois ehjä, tai ettei ois, lähtenyt sittenkään, pois..♥
 psps oon läski tos kuvas :D Mut nyt lähen lenkilleeee --->


1 kommentti:

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥