sunnuntai 12. elokuuta 2012

Loma loppuu ja elämä sen mukana..eiku

Nojaa, ei ehkä ihan , MUT EN HALUU KOULUU :c XD No pitää myöntää, ehkä mua vähä jännittää uus koulu ;) Nojaa, onneks ees laura & roosa tulee sinne, joosiis roosa pääs sittenki kastuu ! JEEAAAHH ♥

Yeah huome ratsastus ootan innol, haluun tuupata kunnol, ois kauhee onnenpotku jos mul ois vaik kossu ! :D No jos on, ni oon ilone, mut täl hetkel käy vaik julita ! (--: Lakuki ois ihakiva ;)

anteeks mun ilme on 10++  Mutjoo laku on ihana !<3

11 kommenttia:

  1. TÄSÄ SE SUN BANNERI MINKÄ LAITAT!!!! :D

    VastaaPoista
  2. http://aijaa.com/0015210702378

    VastaaPoista
  3. Eiks prinssi oo enää mitään? Vaihtelet sun 2 lempparei kokoaja eka kossu<31 sit lakuu<31 sit taas kossuuu... -.- ite valitat ku jotkut vaihtelee lempparei. MITÄ ITE TEET!!!!????!?!?! ei mieti eka mitä sanot tai kirjottelet. Oikeesti prinssi hukkuu lakun ja kossun alle!?! Voi sitä shetu parkaa.koska viimeks oot ees puhunu prinssist et oo ees varmaa harjannu sitä enää et syöttele enää. Tuskin edes tunnistaa sua enään. Ihan vaan oma mielipide (: :p

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Missä vaiheessa olen sanonut ettei prinssi ole vieläkin se kaikkein tärkein ? Missä vaiheessa olen sanonut että laku on kakkoslemppari ? Ja voi kuule, harjailen ja syöttelen sitä vielä yhtä usein kuin ennenkin! Säälittävää, ota ite asioista selvää ennen ku tuut tollasta pskaa kirjottamaan tänne. Niijoo, tunnetaankohanme jostain..?

      Poista
    2. Oon marisan kaveri ja se tykkää prinssist kuule vieläkin!!! Sitä ponii Marisa ei unohtais koskaan! Et mieti ite ennen ku kirjotat !

      Poista
  4. kuka otti ton kuvan kun en tiedä saako lakusta ottaa ees kuvia käytäväl melkee vapaana

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa tietty! Vastaan marisan puolest

      Poista
    2. Melkee vapaana ? Kuinni :D Ja miks ei sais ? o: :D Ja ansku otti kuvan niinkuin sanoikin ! (:

      Poista
  5. mä otin kuvan , ja saa lakusta ottaa kuvia (:

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥