keskiviikko 10. heinäkuuta 2013

Aikataulupostausta

Pitkästä aikaa aikataulupostausta!

Huomenna oon luultavasti Nennan kanssa, ja illalla mulla on oma tunti.

Perjantaina vietän varmaan aikaa kavereiden kanssa, en tiedä vielä tarkemmin.

Launantaina aamulla menen tallille, ja olen siellä tallinomistajan luona yötä, tulen sieltä sunnuntaina. Menemme sinne porukalla :) Siitä on tulossa postausta luultavasti sunnuntaina.

Ensiviikolla käyn tallilla ja vietän kavereiden kanssa laatuaikaa, mulla on maanantaina korvaava ja pääsenkin vihdoin helmin selkään! Ja  jos vaikka keskiviikkona saisi vihdoin aikaseksi mennä kuvaamaan tiia ja hänen hoitoponiaan. :)

Ensi torstaina lähdenkin sitten Ypäjälle jumping kemiöön at ypäjä. Olen siellä töissä, ja iitun kisahoitaja, sieltä tulee sitten postaus, ehkä videopostauskin (:!

Joo lisää lähempänä, nyt lähden suihkuun, moimoi !

"ihihihi puren sua"

"ihihihihih oon sua isompi"
"perkuleen kakara"

"HÄIVY" "okei okei okei !"


3 kommenttia:

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥