tiistai 27. maaliskuuta 2012

La-Ti (:

Moikka ! Lauantaina oltiin Hennan & Nennan kanssa tallilla (: Autettiin heppiksessä & kuvattiin Nennaa. Lisäilen tänne kuvia & lähettelen Nennalle HETI kun löydän usbin.. :D Lähin sitte bussilla kotiin (:

Sunnuntaina käytiin äitin kaa ikeassa kattomassa meille vähän huonekaluja (: Löydettiin yks ihan sairaan kiva sellanen hyllykkö, mut se oli siel ihmeen löytöpaikassa, niin se on jo varmaan menny :s Kun ei voitu sitä vielä ostaa, koska ne voi varata vaan päiväks eikä olla viel saatu avaimia sinne asuntoon.. Äiti vei mut sitte iskälle ja tulin illalla sieltä kotiin (:

Maanantaina eli eilen.. Olin kai kotona ? Joo, eiku en mä muista :D Apua, mulla on kauheen huono muisti xP

Tänään olin avustamassa alkeiskurssilla. Sain avustaa prinssiä (: Talutin jotain ehkä 7-8 vuotiasta tyttöä (: Alkeiskurssin jälkeen mä, kerttu & kaisla lähettiin maastoon :D "Eksyttiin" ja kuvattiin elokuvaa :'D Sit äiti haki mut pian tallilta (:

Mä meen huomenna koulun jälkeen hakemaan iskältä pyörän (: Iskä sai sen sen kaverilta. Se oli vähän rikki, siinä ei oo nyt enää käsijarrua(iskä joutu ottaa sen pois), ja vaan yks kolmesta vaihteesta toimii. Mut käytän sitä varmaan torstain, jonka jälkeen saan uuden ! (: Jeeii :D

psps Domino-erikoispostaus tulossa pian ! :D Heti kun mulla on tylsää & tarpeeks aikaa, toteutan sen (: Lisäks on suunnitteilla videovarustepostaus (teen heti kun jaksan raahata kamat mun huoneeseen) ja toivehankintapostaus mun varusteista keväälle / kesälle (: Myös lähempänä synttäreitäni voisin tehdä synttäritoivepostauksen (n. 1,5kk päästä ?) , mulla on vähän yli 2kk ja oon 13 ! :D Jee ! Ja sen synttäritoivepostauksen teen VAAN jos on kiinnostuneita ? (: Eli mun synttärit on 9.6.




3 kommenttia:

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥