maanantai 5. maaliskuuta 2012

Mä elän mun elämän, jätä mut rauhaan.

Kaikki palvoo kauniit ihmisii,
mut kukaa ei palvo meit normaalei,
rumii,
läskei,
mitä kaikkee me ollaankaa,
tyhmii,
idioottei.
Kysynvaa miks,
ku me kaikki ollaa vaa ihmisii.

Joo eli totanoi :D ton biisin nimee ei kannata kysellä EN MUISTA XD muttajoooooo rupeen pia pukee --> lähen kouluu (; Sit 2h äikkää ja kotii :D Ku liikka o peruttu.. (;

HTnettii on mun toisesta blogista kirjoteltu, mut se keskustelu on kai poistettu, ku sitä ei enää löydetty. Jos näätte musta / mun blogeista / blogista htnetissä jotain, ilmottakaa mulle ni meen laukomaa totuuksii :D

Tällane päivittelypostaus mil ei oo ees mitää sellast aihet.

Samat kysymykset pyöriny mielessä,
jo pienestä,
oon miettiny että miks kaikki pettää,
 miks pitää tietää, miks kaikki pitää ainniin vaikeeksi tehdä ?
määräykset on tehty ja seuraukset nähty,
 säännöt pitää kuris kunnes niihin kyllästyy,
niinhän se kuuluu se kuudeskin käsky,
mut sitä rikotaan ja se pitää vaan hyväksyy
mut miks se pitää tehä aina valheiden kera,
 joista molemmille koituu pelkkä muisto katkera,
kun rakastaa, ja pettyä saa, niin ei tehtyä enää tekemättömäks saa.

jos et rakasta, toivo tai odota, et myöskään pety koskaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥