keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Kaikki muu unohtuu, mut mä en aijo luovuttaa.

lopussa muuta ku ponijuttua ! (:

Eilen oli avustajien tunti. Laura & Roosa tuli meille --> tallille. Eka esittelin niille tallii ja hevosii, ja sit käytiin maneesis. Harjattiin irmaa ja sit vaa oleskeltii (: Haettii sit prinssi käytäväl. Hoidettii se ja pistettii suitset. Maneesis käveltii aika pitkää pitkil ohjil. Sit verkattii ravis & pääty-ympyrät molempii päihi. Tehtii kans etuosakäännöksii . Poni meni kivasti koko tunnin. Lopuks laukattii pari kertaa sillee, et peililt ravi, M:ssä laukka ja laukassa pitkäsivu. Laukat meni hyvin ! (: Tä oli tiivistetty ku nyt ei kiinnosta oikeen kirjottaa..

Nii ja menin siis prinssillä :D 

Sitten.. Joo tosiaan mulla menee täl hetkel elämä aika perseellee. Oon ehkä ollu kavereillekki vähä liia ilkee ku mul itelläni on nii paska olo :s Joten ANTEEKS jos oon sanonu teil pahasti tms, koittakaa kestää mua ! :s

love, 


6 kommenttia:

  1. Moi: Mikä Marisa pieni harmitaa?
    Mulla on tänään tunti metsäkylässä.
    Taru

    VastaaPoista
  2. Moi!
    Sopii laitat sen baneerin ensin ssun blogiin tännekö? Siten neuvot miten saan sen omaan blogin laitettua. hyvä
    Taru

    VastaaPoista
  3. nii ja kenel menit? xD Ja i mitään Marisa kulta ♥1 ;)

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥