perjantai 23. maaliskuuta 2012

Kerranki hyvä fiilis ! :D

Tässä nyt on asiat alkanu menee vähän paremmin. Ollaan alettu pakkailemaan jo pikkuhiljaa. Sain matikankokeesta 8+ ja enkunkokeesta 8- ! Tohon matikkaan en ollu tyytyväinen, mut enkkuun olin ! Jos pisteytys enkunkokeis menis samal taval ku esim. äikäs tai bilsas, oisin saanu jonku 8½ tai 9- ! Oon hikke :DD

Tiistaina olin siis pois koulusta. Taas vatsakipujen takia -.-' Keskiviikosta en muista mitään ? :D Ainiin, liikkatunnille en osallistunut, Tiia oli kipeenä ja oli muutenki aika huono fiilis koko päivän..-.-

Eilen meillä oli ekaks 2h uskontoa. Ekal tunnil tehtiin tehtävii yms. Ja tokal tunnil oli yrityskylää (: Kolmannel tunnil oli sit äikkää, tehtii jtn kyselyy o.o. Matikantunnil laskettii & säädettii jotn omaa ft. Nepa, Jasu, Ippe :D Sit oli sählyturnaus ! Vitoset vs. Kutoset ! :D Lupauduin pelaamaa ! (olin tyhmä) :s No pelasin sit yhteensä ehkä 2min, enkä ees koskenu palloo, ku se pallo ei tullu kertaakaa sinne mis mä olin :DD No loppujelopuks me oltii parempii, voitettii 5-4 ! Sain mä kerra pallon korvaa, ku yks idiet veti sen :D (Me ei tulla muutenkaa kauhee hyvi toimee, mut se tais olla vahinko). Vitosist Nikke teki kai kaks, Teemu yhe ja sit Jere yhe . Meilt teki Ippe & Topi vrm kaikki maalit :D Me päästää pelaamaa turun muit koului vastaa :):)

Menin sit tallil bussil. Olin viisas ja unohin mun turvaliivin ja raipan kotii :D No ei sii mitn (; Vaihettii Alinan kaa ku se halus mennä röllil. Menin sit laittaa laksaa kuntoo ja se oli hiienosti ! (:

Maneesis jouduin venaa hetken et mul tuodaa korvatulpat. No lumi sit päätti tippuu sielt katolt ja Laku pelästy :D Lähti peruuttaa ja pelästyin jo et se tyylii alkaa keulii, mut onneks se rauhottu aika nopeesti sit (: Saatii ne korvatulpat ja menin selkää.

Eka mentii käyntii pitkin ohjin. Laku liikku aika laiskasti ni tein pysähdyksii ja pient temponlisäyst välil (: Otettii ohjat kätee ja katottii ekaks käynti kuntoo. Sit alettii kai tulee kaht puomii pitkälsivul uran sisäpuolel ? Toine oli melkee B:s ja toine melkee M:kirjaimes. Taino ei iha :D Jos se maneesi on nyt vaik 40m pitkä(se on kyl pitempi) ni niis oli välii ehk 15m ? No mut anyway, niitte välii pysähdys. Ja ravis toine pitkäsivu keventäen.

Vaihettii suuntaa ja samaa toisee suuntaa. Pia jäätii ural ravis, ja piti keventää 4askelt ja olla kevyesistunnas 4askelt. Pia otettii mukaa harjotusraviki. Sit mentii viel jokast 10askelt. Siirrettii käyntii ja annettii hepoil pitempää ohjaa (:

Laukattii oikeesee kierroksee. M:kirjainta edeltävässä kulmassa tehtiin voltti. Uralla suoristus ---> Käynnistä laukka. Laukattiin niin pitkälle ku mahtu. Laku nosti laukat hienosti ! Tultiin vaan 2kertaa :s

Mentiin loppuravit keventäen. Annoin vähän pidempää ohjaa, ja Iida sano et laku alko työskentelee vähän paremmas muodossa ! (: Ei se nyt mikään peräänanto ollut, mut olin niiiiin tyytyväinen ! (:

Huomenna käyn hoitamassa prinssin (:  ♥

1 kommentti:

  1. Moi! Aika kivan kuulonen tunti. Mun blogissa olis arvonta lukiat saa osalistua ja sä oot lukia voitaja saa keksii seuravan erikois postauksen tai kuva postauksen.
    Arvonta on 2.4.
    Taru

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥