lauantai 13. lokakuuta 2012

Bannereita ? + rakentavista kommenteista

KIITOS sinä anonyymi, joka kirjoitit todella mukavan kommentin minulle :D ! just tollasia kaipaankin !

"Tää fontti on aika pientä.. Isompi ois parempi:) ja mun mielest bannerin vois kans jo vaihtaa kun on ollu aika pitkää... Kirjottelet miun mielestä aika kivasti. Kuvat voi toki olla uudempia kun aika usein on vanhoja samoja kuvia. Voisitko muuten tehdä videopostauksen tai minä ratsastajana postauksen missä kertoisit itsestäsi ratsastajana hhyviä ja huonoja puolia? Sori tää kritisointi tuli vaan mieleen nää jutut."

^tollasia lisää ;)

Noniin, eli nyt ois taas aika tehdä bannereita ! Läpinäkyvä / valkoinen tausta, prinssin kuva pakollinen, ei mielellään ratsastuskuvaa. Muita vaatimuksia ei ole, paitsi että pitää lukea marisa's horselife (:

Bannereita voi lähettää os. marski.heinonen@gmail.com tai sitten kommentoida tähän ja kertoa esim. kuvasivustosi osoitteen, mistä voin bannerin kopioida ! (:

Kaikkia kuvia saa blogistani käyttää.

pari omaa väsäystä:






 Mikä on teidän suosikkinne mun tekemistä ? (:

Bannereita tekemään ! (:

5 kommenttia:

  1. tää vika on munmielest kivoin! :) ja mä voisin kokeilla tehä jonku sitteku o aikaa :D

    VastaaPoista
  2. Mun mielestä vika ja keskimmäinen on kivoja ;)

    VastaaPoista
  3. Moi!
    Tein sulle Baneerin se on sun sähköpostissa laita sähköpostiin mulle mitä pidit siitä musta se oli kyllä ihan onnistunu.

    VastaaPoista
  4. Toi keskimmäinen on musta paras :D

    Tein muuten sulle bannerin (:
    http://millanpikkublogi.blogspot.fi/2012/10/turhake-myos-tama.html

    VastaaPoista
  5. mä tykkään tost keskimmäisest (: kerroks sen koon ettei tuu liian isoo, sit voin tehä (:

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥