torstai 6. joulukuuta 2012

Luukku 6

Ei, ei ei, en vain keksi enää mitään !

No, laitetaampa vaikka minusta ja prinssistä otetut parhaimmat otokset tähän. (: KUVIA EI SAA KOPIOIDA EIKÄ KÄYTTÄÄ ILMAN LUPAA, SE ON LAITONTA!!!

c. Tiia L., ihan ekoja kuvia meistä ja mun mielestä tosi kiva kuva, vaikka mun nenä vähän vammaakin ja prinssi ei ole kauhean innostunut :D

c. Eveliina K., vaikka olenkin ehkä vähän ponia edellä, niin musta supersöpö kuva ponin osalta, pikkunen hyppää korvat hörössä ja innoissaan !

c. Veera T. , Tä on kyllä ihan ehdottomasti yksi lempikuvista, laatu on hyvä, värit ihanat ja prinssikään ei näytä ihan NIIN kärsivältä kuin muissa kuvissa :D ehkä xd !

c. Veera T, Musta tämäkin on tosi kiva kuva koska molemmat ollaan ilosia, ja koska kesä <3

nojaa, oon aika järkyttävä ja nä värit on kamalat jajaja mut prinssi on niin sulonen et oli pakko laittaa ! (: En nyt just muista ketä tän on ottanut !

joo , muokkaukset on aika ihanat ! Kaks vuotta vanha kuva, ihan eka kuva meistä ja kaikkea, mut tykkään tästä ihan hirveesti ! c. Essi T.

poni on ihan himosöpö ! Viimeinen kunnon ratsastustunti..<3 c. Henna P.

loppuravit, luotan tohon poniin enemmän ku mihinkään muuhun, tiiän että se voi vaan yhtäkkiä lähtee käsistä, mut luotan siihen et se ei lähe, hullua kyllä, mutta totta <3 c. henna

tarkennus aika.. mahtava :D Mutta tykkään tästä ilmavarakuvasta siltikin jotenkin tosi paljon ! c. Viivi S.

sehän on reippaana ! Taas tarkennus 10++ ;) c. Viivi S.

Hän on syötävän suloinen..<3 c. viivi s.

en tiiä ketä ottanu, aika pimee & muutenki huono kuva mut tykkään tästä silti ! <3 Together we can fly ! en tiiä ketä kuvannu.

c. Tiia L, ponilla korvat hörössä, no mä näytän läskiltä pulsulta mut poni kyllä korjaa tilanteen !

itteni osalta hyi kamala (kuinkas muutenkaan) mut poni on pikkuinen lihapulla :3 vähän noi riimut , harjat ja talikko kyllä taustalla häiritsee, mutta en jaksanut rajata (: c. tiia L.
,

laukkaa <3 Poni on niin reippaan näkönen, vaikka sitä se ei kyllä tolla tunnilla ollut ollenkaan ! c. Tiia L.

meijän ennätys, ja oon niin ylpee ponista, muutenkin tä kuva on ihan super hieno ! c. Eveliina K.


c. Kerttu, en tiiä mikä mutta tykkään silti tästä kuvasta jotenkin :D

Hahhah mun istunta..:D Mutta poni on niin superi ettei mitään rajaa ! En tiedä kuka kuvannut .

ihan ekoista kisoista, tarkennus taas aika nami, mutta silti jotenkin kiva kuva ! c. Viivi S. ?

itekki oon kai ihan siedettävä, ja ponikin näyttää siltä että "mitä haluut mun tekevän ja koska, mä teen kyllä!" c.Eveliina K.

c. Henna P., tulin uutenavuotena vaan pikasesti moikkaamaan ponia (: Kamala näytän läskiltä !

c. Tiia . Joo tiiän et ohjat tosi lyhyet ja kaikkee, mut ihana kesäkuva !
mikä susta on hienoin / kivoin ?

2 kommenttia:

  1. Mun mielest toi essin ottama kuva on kaikkist ihanin vaik muokkaukset o iha 5/5 :D :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo muokkasin tota kuvaa kaks vuotta sitte :DD

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥