lauantai 8. joulukuuta 2012

Taas kuvia (luukku 8)

Nyt laitan tähän parhaat kesäkuvat :D lähinnä on kuopiosta kun siellä aika paljon kuvailin, mutta tietty myös muualta (---:

kupittaan lintupuistosta, c. minä (: kertun kanssa oltiin tulossa uimasta.

yllättävän hyvin onnistunut taidekuva, tykkään näistä väreistä ihan älyttömästi, vaikka ne vähän silmiin ottaakin (: c. minä, samalta reissulta kuin ylempikin kuva.

samalta päivältä kuin ylemmät. Aika heilahtanut ja epätarkka kuva, ja ponikin on likainen, mutta jotenkin vain tykkään tästä kuvasta ihan älyttömästi, vilma on rento ja rauhallinen ja väritkin ovat ihan kivat. c. minä

tämä on otettu yöllä kahden aikaan, salama valaisi koko taivaan. c. minä

samana yönä otettu, salama jossain kauempana valaisi taivasta. Toi tarkennus on musta just tollee kivasesti (: c. minä

salama, samalta yöltä kuin ylemmät. c.minä
sama salama kuin ylempi, mutta myöhemmin otettu kuva. Otin siis jatkuvalla kuvauksella. c. minä


tä on niin jännä :D Taas samalta yöltä, c. minä

maukka kuusikorvella, en tiedä miksi mutta kummiskin tämä kuva on tosi kiva, ollaan molemmat ilosia ja maukka on ryhdikäs. en tiedä kuka kuvannut

kuusikorvelta, samalta tunnilta kuin ylempi, ekaa kertaa seisoin hevosen selässä ja meinasin sitten tipahtaa :D

samalta tunnilta, wii toi oli hauskaa, mut seuraamus : tipahdin kakkakasaan jalat edellä, ja tosiaan ei kenkiä jalassa..

ei mikään kovin onnistunut silleen, mutta tässä näkee kuinka kovaa satoi :D Ja kenttä tosiaan oli tollasessa kunnossa, vaikka oli satanut ehkä 2min. c. minä, kuvassa minda & unca

pantsun viimeinen kesä.. c. minä

värit..<3 mutta make on niin innokkaan näkönen ja jotenkin kivasti on tossa reunassa just tolleen :D

hahahahahaha mä pissin mut kummiski tää kuva on jotenki niiin kiva :D !

emmä tippua meinannu, ehen ;) !

tämäkin tosi onnistunut taidekuva mun mielestä (: c. minä

usva & minä, c. minda

sumun takia tollanen kuva, mut sukka on suloinen (: ! c. minä

kädet <3 muttaku irmalla auttaa kun nostaa käsiä pikkusen ylös kun pidättää :D ! c. veera

tarkennus aika pro mut tapetti <3 c. minä

riki <3 pikkunen oli tosi huonossa kunnossa )': c. minä

<3 rakkauspakkaus c. veli

amppari :3 c. minä

tapsaaa <3 c. minä

tapetti <3 c. minä

riki näyttää tapetin varsalta ! c. minä

hän on tarkkaavainen ! c. minä

viel ku kukallaki ois korvat hörössä ni aaw <3 kukka ja tapetti , c. minä

c. minä

"hihii mami annappas leipää" c. minä

suonenjoki <3 c. minä

miina <3 c. minä

märkä koira<3 c. minä

<3 c. minä

aww  ! c. minä

:3 tuitui c. minä

junasta otettu isossa vauhdissa, siks toi näyttää tolta tosta läheltä (: c. minä

"tarviiks mun tehä töitä ku kerran hymyilen nääääin söpösti ?"

komea poika <3

pikkanen<3

kukan simmu

Tapetti :D<3                         Kukka <3

monster, c. tiia

c. tiia, taipuu taipuu

2 kommenttia:

  1. Tee sillai Elämäni-Hevoset postaus ja joka hevonen/poni eri luukkuun? :-)

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥