keskiviikko 6. helmikuuta 2013

epäonnistuneet kuvat minun & ponien osalta

poni: wäääääääääääääääääääääääääää vie se kamera pois, minä: hehehe ootsä tyhmä vai tyhmä ?

poni on oiken innostuneen näköinen !

olen todella hehkeä, ja kattokaa kerttua! (teemun takana tuolla taustalla)

henna :D:D:D:D::D banana <3

..

niin kirahvi kuin olla voi :D

ei kuulunut meijän parhaimpiin hetkiin ;)

mulla on raippa kyynärtaipeessa! joten ei dissausta thanks ;)

henna the salakuvaaja

pelästyin, kiva kaksari
sori tuli tosi tynkä ku pitäs kutoa & lukea matikkaa, huomenna matikankoe enkä osaa mitään + perjantaina pitäis olla kudontatyö valmis, teen säärystimet, oon tehny jo toisen mistä tuli n.10cm pitkä ja toisesta oon tehny sen 3cm.. pitäs ryhdistäytyä !

2 kommenttia:

  1. Löysin sun blogin äsken ja luin pari ekaa postausta, ja tuli sellanen olo et sun mielestä ratsastus on jotain senttipeliä. En tiedä onko asia todella näin, mutta jos on, niin sun on hyvä muistaa, että ratsastus ja ylipäätään hevosten kanssa työskentely on pohjimmiltaan luottamista ja molemminpuolista kunnioitusta. Tarkoitukseni ei ole alkaa valistamaan tai haukkumaan, halusin vaan huomauttaa.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon asiallisesta kommentistasi! :) Arvostan näitä oikeasti todella paljon! En oikein ymmärtänyt tuota "senttipeliä" - hommaa, mutta joo, siis minustakin tärkeintä periaatteessa on se molemminpuoleinen luottamus, yhteistyö ja kunnioitus, hevosta ei saa pakottaa, vaan myös siltä täytyy kysyä haluaako se. Toisaalta täytyy olla myös pomo, ettei hevonen luule olevansa johtaja, jolloin seuraukset voivat olla kamalat. Jos vähän selität tällaiselle piiloblondille tota "senttipeliä" ilmaisua, niin voisin enemmän ottaa kantaa! (:

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥