lauantai 2. helmikuuta 2013

tänään olin taas ratsastelemassa kaverin ponilla, lumilla. Menin tosi rennosti askellajit vaan läpi, kun eilen ponilla ja ponin omistajalla oli kouluvalmennus. Kuvia tulee kun jaksan koneelle siirtää, selostan silloin paremmin!

Aattelin puhua mun istunnan kehityksestä nytten.

Koulu

Mulle joskus alkuaikoina opetettiin että varpaat ulos ja kantapäät alas. Sehän on niin että varpaat menosuuntaan, kantapää melkeinpä vaakatasoon. Mulla oli tosi vaikeaa päästä tosta tavasta yli (siis varpaat ulos), mutta nyt se on jo aika hyvin onnistunut! Asiaa ei helpota se, että toisen nilkkani lihakset eivät ole erityisen hyvät eikä nilkka taivu jalustimessa samalla tavalla kuin vasen, joten oikean jalkani varpaat osoittavat aina vähän ulos.
Tä on viime syksyltä, sillonkin vielä tollei varpaat.. 

tä on ihan mun ratsastuksen alkuajoilta tä kuva.

 Käteni olivat kauan vain suorat, mistään kyynerkulmasta en ollut tietoinen.


Mulla oli myös pitkän aikaa tuoli-istunta.

kiva tuoli istunta ja könötys..


 ESTEET

esteillä mun varpaat meni vielä kesälläkin ihan hirveesti ulospäin, myötäys oli ihan jostain ja istunta järkyttävä. Nyt alkaa näyttämään paremmalta ;)

kantapää ei vain pysy alhaalla =jalustin siirtyy, paino menee polville jolloin hepalla epämukava olla.....


joulun jälkeen otettu kuva. en saanut siirrettyä tonne ylemmäs koulupuolelle.

 Metsäkylässä oon kehittynyt kans ihmisenä hirveesti.

on se vaan niin tärkeä, niin rakas <3

<3

</3 ikävä on kova!

tä on niin hellyyttävä kuva jotenkin :') pikkumarisa :3

<3

ikävä noita aikoja!♥

voi pounii <3

<3

pus :* <3

<3


2 kommenttia:

  1. Jee vähän kiva tämmönen postaus välillä :3 Ja sun istunta on kehittyny tosi paljon! :D

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥