maanantai 23. huhtikuuta 2012

Ahdistaa.

Miks ? Miks just se poni ? MIKS MIKS MIKS ?

Joo, eli riku on lähdössä. Se lähtee ennen kesäkuun kisoja. Kisaponi on siis jälleen hakusessa. Tietoa ei ole, lähteeks riku vaan kesäks. Jos lähtee, oon niiin onnellinen, periaatteessa. Onnellisempi, paljon onnellisempi, oisin jos se ei lähtis ollenkaan. No, kai mun pitää olla ilonen, et prinssi ei lähde. Ja rikuhan ei oo ratsastuskoulun oma. Mut oisin toivonu, et meil ois tullu yhteinen tulevaisuus. Ootin jo kisoja innolla. Mietittiin jo kaisan kanssa, että mihin luokkaan voisin osallistua. Apua, miten mä selviin tästä ? ):

En onneks menetä sua kokonaa,
mut silti tä tunne on ihan kamala,
mä menetän sussa ystävän,
mut en ikinä unoha sua. ♥ 

Biisi on kai joku Mc manen tai sit jonku suomalaise räppärin.

8 kommenttia:

  1. voi ei ): no, toivotaan et tulee takasin tai sit löytyy joku toinen sopiva poni!

    VastaaPoista
  2. Marisa: Mä kyllä ymmärrän miltä susta tuntuu. Mun suosikki hevoset on kaks kertaa myyty ensin Jolanda ja siten Bella. En oo kumpaakaan nähny nyt siten sen jälkeen.

    Onko jo tiedossa päivä koska ne kesäkuussa olevat kisat on?
    Taru

    VastaaPoista
  3. Miks menisit kisaamaan sillä? (:

    VastaaPoista
  4. Millo teet sen prinssin varustepostauksen?

    VastaaPoista
  5. noi voi harmi:( musta sun kannattais keskittyy nyt noihin isompiin poneini ku prinssi,esim rölli,laku,julita tms (mitä oon sun blogista lukenu ja käyny metsäkylän sivuilla kattomassa)koska ei millään pahalla,mut sun olis jo aika kohdata se totuus et oot prinssille liian pitkä,musta on kamalaa ollu kattoo näitä sun vanhoja postauksia prinssin kanssa kun jalat on koukussa ja polvet melkeen suussa.. t.taru

    VastaaPoista
  6. Moi!;D

    Ja voi ei:(:(

    hmm...Rölli tai tai sitte joku kiva;)

    Muute onko sunnuntaina jotkut kisat ajattelin osallistuu;)

    VastaaPoista
  7. Kun siis minna sano jotai tommost;)Mut en muista mikä sunnuntai kai nyt tuleva sunnuntai;D

    VastaaPoista
  8. Moi!
    Mä nyt siten toteutan sen kysymys vastaus postauksen olis kiva jos kanssa laitasit kysymyksiä tulee olis kiva jos tulis useampi kysymys yhdeltä samalla kertaa.
    Taru

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥