lauantai 21. huhtikuuta 2012

♥ And you love me, i love you. That is all, be with you.

Hejj (: Eile lähettii koulun jälkee äitin siskon luo virttaal (y) Kuuntelin sit vanhuste höpinöit :DD:D Onneks ei oltu siel kauaa ._. Kotoo datasin & luin jotn vanhoi tylsii kirjoi :D Rupesin nukkuu joskus 11 ja 12 välil (?)

Aamul ku heräsin ni heräsin siihe ku poju käy hiekal. No yritin siin neljä aikaa sit saada unta samal ku yks peittää  ja siit kuuluu sellane kiva ääni (Poju oli siis yön mun huoneessa ettei se ahdistele blondii aamul ja äiti herää siihe) . No hetken pääst alkaa miukumine "haluun ruokaa". Käskin sitä ja rupesin nukkuu. Puolen tunnin pääst herään siihe ku se hyppää sänkyy, suoraa mun jalan pääl. Mul tuli mustelma :''D Sit se alko taas miukuu ja mul meni hermot, sanoin sil sit et "turpa kiinni, kello on vast viis!" ni se hiljeni ._. Kuutee asti sain nukkuu kunnes herään ku mun kassit tippuu tuolilta, eräs läski kissa hyppäs siihen tuolille missä oli mun talli- & koululaukut ! ♥ Sen jälkee heräsin vissii enää kaks kertaa ku yks käy hiekal & niit kivii lens sänkyynki ! :D Aamul heräilin kymmene aikaa, ja poju oli jotenki saanu hypättyy oven auki ja ne leikkis sit siel keittiös blondinkans. No en sit enää jaksanu yrittää nukkuu !

Ny muokkailen hääkuvii (: Voin pistää yhen tänne mustaki...

Ja Viiville tiedoksi: Rikun omistaa yks paula. Sen takia onkin viel auki, onko mulla kisaponia tälle vuodelle.. Paula ei nimittäin vastaa mun viesteihin et voinko rikulla kisata..

öäöäöä XD Avaan joululahjoi :D Sori,, oon tosi hehkee ;)

(::

Jostai diablolo - kirjast :D

JEA (;; kastuuuunn ! ♥

Läskikissani poju♥

Ihhihhih mouruaja ♥ Blondi

ääöö häist.. XD ilmeeni ♥

psps . toi "H" oli tullu vahingos, siis toi teksti (:

♥: marisa

4 kommenttia:

  1. ok? :D ja tän tarkotus oli? :D

    VastaaPoista
  2. aa oke joo (: no, toivottavasti vastais!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii i.. Ens sunnuntai ois kisat, menisin vrm 50 tai 60 mut paula ei vastaa & oon muutenki menos kuvaa tiiaa.

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥