perjantai 20. huhtikuuta 2012

Pizap ♥ XD

Joo on vähän tylsää, ni teen tässä pizapilla kuvia (:


Ei etäisyys,
ei vuodetkaan,
ei mikään meitä erota ♥

Muistatko tähdet, muistatko edes minua ?
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua !
Minulla ei mene hyvin,
kiitos kysymästä,
liian kauan olen ollut erossa ystävästä,
joka ei lakannut kuuntelemasta,
löysi aina puolet valoisat asiasta pimeästä.

Muistatko tähdet, muistatko edes minua ?
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua.
 Suon katseen tähdille noille,
 maailman paino putoaa mun hartioille.
 Toivon vaan et jälleen tavataan,
 ja yhdessä vanhoja muistellaan
 Oltiin kavereita kasvettiin yhdessä,
nyt kaikki on pois vain hetkessä.

Toi kuva on kyl vähän tylsä & tyhjä, myönnetään..


Hetken tie
on kevyt kaksin kulkea !♥

Rakastan sua, 
ei sitä täällä muuta mikään.
Sinä ja sun tähtisilmät,
rakkaudella minä !♥

You're so beautiful.
But thats not why i love you !

Joo,
mä rakastan sua hirveesti,
oot paras täsä maailmas,
ikusesti.
Joo,
ei kukaan tajuu tätä,
mun rakkautta,
vaik oonki läpimätä,
ni joo.. (en muista enempää XD)

Biisit:

Domino :

1. Hetken tie on kevyt (tai joku tollanen)

2. Mc Mane - Katse tähtiin ♥

Prinssi:

1. Hetken tie on kevyt

2. Avril Lavigne - I love you

3.Tä oli joku laulu sulle tai joku tällanen, esittäjää en muista, sanoistakin vaan noi.. :D 









2 kommenttia:

  1. hei haluks tehä sen mun mainoksen ku sul näytää olevan tylsää? :D

    VastaaPoista
  2. mulle saa toki taas tehä mainokse ;))

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥