perjantai 6. huhtikuuta 2012

Domino ♥

Teen nyt tän domino-erikoispostauksen kun sitä toivottiin (:

Dominon syntymä-aikaa en muista. Rotu on luultavasti saksan ratsuponi.

10faktaa dominosta:

♥Domino oli aina aluksi vähän äksy karsinassa, mutta rentoutui harjauksen myötä
♥Domino on hyvä hyppääjä.
♥Joskus maastossa Domino innostuu, ja pukittaa :D
♥Dominon paras kaveri kotimäellä oli Poju- saksanratsuponiruuna.
♥Domino oli reipas sekä melko herkkä.
♥En ole tippunut dominolta kertaakaan. Olen kuitenkin meinannut monta kertaa ;)
♥Olen hypännyt dominolla kerran, ja tunti ei mennyt kovin hyvin..
♥Hoidin kotimäellä dominoa.
♥Dominolla oli lisäkseni vissiin yksi hoitaja.
♥Domino oli "elämäni hevonen."

Domino oli taluttaessa välillä kiltti, välillä reipas, välillä laiska, välillä säpsy.. :D Ratsastaessa se ei säikkynyt kamalasti, mut kuumu helpolla. Jos nyt pääsisin dominolla ratsastamaan, se toimis varmasti paremmin mun alla ! Sillon olin melko aloittelija, ja nyt tajuun, et domino oli mulle ehkä liian vaikee. Varsinkin esteillä. Se vaan juoksi pää pilvissä eikä kuunnellu pidätteitä.

Domino luotti muhun ja mä siihen. Nyt Dominolla on onneks uus hoitaja, keneen se voi luottaa ja ketä sitä rakastaa, yhtä paljon ku mä !

En oo enkä tuu unohtamaan dominoa ikinä.

Kun ratsastin vielä dominolla kotimäellä, se alkoi ontua jollain tunnilla joskus. Se oli tunneilta pois 2viikkoa. Kävin monta kertaa viikossa sitä harjailemassa. Kerran pyöräilin 15km että pääsin katsomaan sitä ! ♥ Onneks sain kyydin pois pakettiautolla, ettei kotiin tarttennu ajaa (:

Domino on täydellinen, ja toivon, et se elää pitkän elämän. Nyt sillä on uus koti. Mulla on uus hoitoponi, jota rakastan yhtä paljon ku dominoa. Mut Domino ei koskaan unohdu. Rakastan sua ♥

(c) Jessica (ssummerheart.blogspot.com)

Dominon nykyisen hoitajan & Dominon elämää voi käydä lukemassa os. ssummerheart.blogspot.com

Pojun elämää voi lukea Essin poniblogista sekä Katariinan blogista.










Muistatko tähdet, muistatko edes minua ? 
Olen täällä yhä ja ajattelen sinua. 
Minulla ei mene hyvin, kiitos kysymästä,
Liian kauan olen ollut erossa ystävästä.. 
Joka aina kuunteli, ei lakannut ymmärtämästä. 
Löysi aina valoisat puolet asiasta pimeästä.
Toivon vaan et jälleen tavataan
Ja yhdessä vanhoja muistellaan
Oltiin kavereita kasvettiin yhdessä
 Nyt kaikki on pois vain hetkessä.

2 kommenttia:

  1. pojun elämää voi lukea sekä? mistä voi lukee?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ohhoh, tohon on tullu joku vika. No siinä on kuitenkin linkki katan blogiin (: Pistät hiiren osoittimen tuon sekä- sanan perään (--;

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥