maanantai 2. huhtikuuta 2012

Valkoviiva ohjaa ja näyttää, missä on suojatie ;)

Joo, laulettiin tänään aamunavauksessa lasten liikennelaulua :D Mentiin sit ATK:hon, mis saatiin mennä heti omil sivuil (: No sit 5min pääst Arjan luokka tulee ovest sisää ja sanoo et "tä on meijän vuoro" ni jouduttii lähtee -.- ! Oltii sit hetki luokas & mentii syömää (:

Seuraaval tunnil mentii sit ATK:luokkaa uudellee (: Etittii eka tietoo joistai tyypeist ( minkä nobel-palkinnon ne on saanu) ja sit oli vapaat (:

Välkäl osku ja nää sääti jotn :D Perusosku, sellane kiva pedari (:(: Noku oikeesti se yrittää raahata mut johonki nurkkaa :'D No Teemu tuli sit auttaa sen kavereidenkans :D:D Meil oli sit liikkaa, ja ekaks oltii kahden tulen välissä (---: Kerranki yritin ees vähä, sillo ku jouduin sinne takapolttajaks ;);) Sit pelattii aarteenryöstöö pitkäst aikaa ♥ No me sit hävittii, meil oli kyl hyvä joukkuehenki ja tällee, mut ne toiset oli patavahtei XD Taas mä yritin kunnol, ja olin "vähä" hikine sen pelin jälkee :D Juoksin kuitenki joku 45minuuttii (: Oltii sit viel kaikki polttaa kaikkia kahel pallol, ja mä paloin kokoaja vaik yritin :DD Nomut Noora sano et mun liikannumero saattaa nousta ysii, jos mä oon joka kerta yhtä mukana,, ja niinku et ees yritän, ku yleensä vaa seison :D

niijoo teemu & sen kaverit sai jälkkää ku potki liikkasalin ikkunoihi pallol :DD:D Järkevii ihmisii (y)

Joo, mut nyt pakkailen & lähetää suikkilaa (:

Love,


1 kommentti:

  1. Moi!
    Muutateko te suikkilaan? Laitan sulle sähköpostii käy katsomassa.
    Taru

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥