tiistai 19. kesäkuuta 2012

ikävä <'3

Mul on kamala ikävä rikua..♥ Toivottavasti nään sen vielä joskus..<3 En tuu IKINÄ KOSKAAN unohtamaan sitä !

Puilla lehdet,
taivaal tähdet,
mut mul ei enää mitää,
nyt kun sä lähdet,
pois mun elämästä,
ikävä jää,
kulta en sua haluu menettää !♥

Tein vihdoin rikusta videon, ei onnistunut hyvin, mut en pystynyt parempaa tekemään. Mua alko ahdistaa hirveesti, en itkeny, mut vesi valu silmistä. Älkää naurako, toi kuulosti tyhmältä, mut en mä itkeny. Riku oli mulle niin sanoinkuvaamattoman rakas ! Jos prinssii ei ois, oisin vaihtanu tallia heti, kun riku lähti. Aina kun nään sen karsinan, tulee tosi haikee olo. En ois saanu kiintyä yksityiseen hevoseen noin paljoa.



     ♥ ♥ ♥           ♥ ♥ ♥
  ♥          ♥      ♥          ♥
 ♥              ♥♥              ♥
  ♥                               ♥
    ♥   r.Rjurik  ♥         ♥
       ♥                        ♥
          ♥                    ♥
             ♥               ♥
               ♥           ♥

                 ♥       ♥


                     ♥


tästä videoon.

2 kommenttia:

  1. Heippa! Huomasin tuolta Riian blogista, että olit Nekku-ponin entisessä kodissa ratsastanut sillä. Olen Nekun nykyinen omistaja ja Nekulle kuuluu hyvää :) Sattuisko sulla olemaan mitään kuvia Nekusta? Ja olisi muutenkin kiva kuulla Nekun menneisyydestä.
    T:Emilia

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Valitettavasti mulla ei ole kuvia nekusta ): Kotimäen ajoilla mulla ei vielä ollut kameraa.

      Kotimäellä nekku oli välillä sellanen, että se pukitteli ja oli ihan mahdoton :D Välillä taas se oli todella kiltti ja mukava poni. Se oli kiva hoitaa. Reipas, mutta joskus laukka ei oikein meinannut nousta. Nekulla tykkäsin hypätä & mennä ilman satulaa (: Säponi : marski.heinonen@gmail.com <--- voit kysyä lisää, jos haluat jutella ihan yksityisesti, toki voit täälläkin kysellä & vastailla (: Millainen nekku on nykyään ?

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥