tiistai 12. kesäkuuta 2012

..angst

Mul tuli yhtäkkii kauhee purkautumisen tarve. Älä lue, jollet halua lukea angstipostausta.

En tajuu ihmisiä ? Edellisenä päivänä ne on sun kavereita, seuraavana päivänä ootki niille ku ilmaa. En kerro kenestä puhun, ettei levii huhuja tms.

Lisäks mua ärsyttää ihan sikana se, kun mua ei kuunnella. En kerro taaskaan avoimesti kenestä puhun, koska se henkilö saattaa lukea tätä blogia. Mulla ei oo ollenkaan vapaata elämää. AARGH !

Ja vielä: elämä on tosi epäoikeudenmukaista ! -.- Mun entinen kaveri tossa soitteli ja kyseli kuulumisia. Sen poni oli just kuollu. Kamalaa. En oo ponia koskaan nähnyt ku kuvista, mut ihan hirveetä. Tä henkilö oli ihan romuna, ja tarttes mun tukee enemmän ku koskaan ennen.

Siks entinen kaveri, koska ei olla pidetty yhteyttä ollenkaan yli vuoteen. Tärkee henkilö kuitenkin, mut yritän keskittyy täällä turussa asuviin kavereihin.

Anteeks kaikille, kenelle oon tänään angstannu, sanokaa mulle suoraan päin naamaa jos oon idiootti.

♥:Marisa

3 kommenttia:

  1. Heei et oo idiootti ;( Kaikki angstaa joskus, ei sil voi mtn. Herrajumala tyttö, muista et mul voi puhuu kaikest! ♥1

    VastaaPoista
  2. Juu mul on sama juttu toi eka ollaan kavereita jne.Oon joutunu kestää sitä paljon.:(

    VastaaPoista
  3. Moi!
    Marissa et sä oo mikään idiootti. Ne tässä on hölmöjä jotka ei tajua miten kiva sä oot.Sulla on mut kanssa.Sulla on mun sähköposti osite voiot laitaa sähköpostii jos haluut.
    Taru

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥