lauantai 2. kesäkuuta 2012

Korvaavalla (: && Ala-aste ohi !

Moikka ! Olin eilen korvaamassa neljältä. Menin prinssillä ja hypättiin. Alkutunnista prinssi oli laiska, mut lopuks se liikku ihan kiitettävästi (: Mentii kahta estettä, toinen oli pitkälläsivulla & toinen kokorataleikkaalla. Esteet oli max. n. 30cm, eli ei ollut isoja. Lopuks hoidin ponin (: Tunnilla mentiin lähinnä uraa pitkin, joten ei ole mitään ihmeempää kerrottavaa.

Noniin, ala-aste käyty, ja kieltämättä aika haikeet fiilikset..:s Joutuu eri kouluu melkee kaikkien ihanien ihmisten kans tuolt ! ): ♥ Laura & Iines tulee onneks sentää kastuu <3<3

Beeläisii tulee isoikävä <3 Varsinki Nepaa, Tiiaa, Roosaa, Topii, Ippee, Jasuu ja Lidiaa ♥ Ja toki kaikkii muitaki, myös niit kenenkans en oo ollu mikää paras kaveri :D Meist pallivahan alkuperäsii oppilait on mä, nepa, ippe, jasu, iida ja ella. Kai ? Ollaa oltu ykkösest asti samal luokal ..♥ Ootte mul tärkei enkä tuu unohtamaa teit ! ♥

Aallaki on pari tosihyvää kaverii keit tulee ikävä ♥ Johannes, Elli, Julia, Osku.. ♥ Laura & Iineshä on aal mut tulee samaa kouluu (:

OON YLPEE ITESTÄNI , en alkanu itkee siel salin edes ku meil laulettii :D:D Meinasin kyl..):

Oikeesti tulee nii ikävä tota kouluu vaik ne opettajat onki mitä on..:D Oon mä käyny sitä kummiski sen 6vuotta..):

Pus ♥ Mä, Julia, Laura & Roosa, OLI PARAS VAPPU <3

(c) Nepa, rakastan ♥

Vabbu 2012 ♥ Parhaat ihmiset !
♥ Takaa: Elli, nepa, roosa , edest: osku, tiia, minä, iines ♥

6B ♥ Jasu puuttuu ):

Roosa, iines, elli, minä (: OON KAUHEEN NÄKÖNE TÄSÄ o.o pspsps tä o vanha !
Todistuksest viäl :

Käyttäytyminen -- 8 , oisin luullu et 7 o.o
Äikkä -- 9, ois ollu 10 mut en tehny yhtä kirjotelmaa -.-
Matikka -- 8, koska sain yhest kokeest 7+...
Enkku -- 8, JEE OON YLPEE ITESTÄNI !
Ruotsi -- 6, sori ei vaa jaksa kiinnostaa, sanakokeestaki tuli se 4+..
Bilsa/Mantsa -- 7, oon saanu kokeist huonoi..
FyKe -- 9, oon saanu kokeist ysei (:
Ussa -- 7, ehehhe kiinnostaa nii hirveesti joku jeesusjumala
hissa -- 8, onneks meil oli se koe mis sai käyttää kirjaa, muute hissa ois ollu 7 (:
musiikki - 9, BYÄH miksei ollu 10 ?? o;; ):
kuvis - 8, oon huono piirtää :D:D
käsityö -- 7, ihme ku ei ollu 6 o;
liikunta -- 8, MÄ NIIN PARANNAN SITÄ ENSVUON !
Valinnainen liikunta -- S, eli suoritettu (:

1 kommentti:

  1. Moi!
    Niin on se vähän ikävää, kun ei nää enään niitä vanhoja kavereita. muttaa koulun jatkuessa saat myös uusii kavereita.
    Erityis kouluissa osa voi olla jopa koko 9 tai 10 vuotta samassa koulussa. yleensä erityistätukeatarvitsevat lapset kuuluvat 11 vuotiseen peruskouluun eli heillä alkaa koulu joko vuotta myöhemmin tai he voivat mennä 0 luokalle. Ja periaateessa he ovat koulussa jo olesaan eskarissa kaksi vuotta.

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥