tiistai 15. toukokuuta 2012

Tänää olin tallil avustamas (: Avustin orpoo. Se oli laukannostois vähä jyrä :'D Mut sain kummiski sen jotenki hallittuu (:

Sen jälkee hoidettii orpo pois ja vaa pyörittii tallis. Haettii sit heppoi sisäl, mä sain hakee haalin (caritan heppa). Sit vaa säädettii jtn. Käytii ärräl ja säädettii lisää. Harjattii vilma & kosa, ja lähettii kotii (:

Nääi tänää,, mites teil ? :D

psps . kävin kattoo rikun tyhjää karsinaa. Outoo ku sen varusteetkaa ei ollu sen omil paikoil..

Sori lyhyt & tylsä postaus, aattelin vaa päivitellä (:

Päivä 1 Kerro ensimmäisestä ratsastustunnistasi
Päivä 2 Kerro ensimmäisistä kisoistasi
Päivä 3 Kerro ensimmäisestä leiristäsi / kurssistasi
Päivä 4 Kerro viimeisimmästä leiristäsi / kurssistasi
Päivä 5 Kerro tallikavereistasi
Päivä 6 Kerro tallipukeutumisetasi
Päivä 7 Kerro tallista, millä käyt ja talleista, millä olet käynyt.

Päivä 4:

Elikkäääss,, viimesin leiri oli kuusikorvel viimekesänä (: Ootte siit saanu lukeekki jo aika paljo, mut leirihoitsuna toimi santtu♥ Meit leiriläisii oli 13. Nuorimmat täytti viimevuon 10, ja vanhimmat täytti 17 (: Mä olin siis siin aika nuorimmast pääst, mut mua nuorempii oli 3 ja samanikäsii kans 3 vissii :D
Oli paras leiri <3<3 Mennää uusiks tänäkesänä ! (:: ♥ Nukuttii ekat yöt parvel ja vikat mökis. Ukkeli & Santtu o parhai ♥ Leirikisois voitin santul ! (: Hyppäsin kans mun enkan, 60, mikä ei kyl enää oo enkka ku nyt on kai joku 65 (:: 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥