perjantai 4. toukokuuta 2012

Elämästä, kissoista ja blogista.. Ja uus banneriehdokas & blogimainos !

Eli mulla on kaks kissaa, joista en täällä kovin usein kirjoittele.. Siitä on tullut pyyntöjä, että niistä kirjottaisin, mutta mitä ? Kiinnostaako teitä muka se, mitä kissani syövät ? Sekin postausehdotus mulle on annettu. Mut jos teitä kiinnostaa, ni tottakai sen voin tehdä..(: Jos tulee edes yksi kiinnostunut lisää, teen sen. Lukijoita on kuitenkin vain 15 + pari anonyymiä. Kirjautuneista arviolta vain n. 6-7 lukee blogiani. Ainakaan kaikki eivät kommentoi.

Muitakin kissa-aiheisia postausehdotuksia saa tottakai kertoa. Satunnaisesti voin tänne laittaa kissoista kuvia.

Sitten toinen asia. Kenelläkään  EI ole oikeutta arvostella elämääni. Mä elän omaa elämääni, ja sä omaas, sovitaankos niin ? Eräs anonyymi jatkuvasti kommentoi blogiini että "no miksi et yrittänyt kovemmin, olisit saanut siitä kokeesta paremman, ei nyt pahalla" tms. Tiedän, että hän ei tarkoita pahalla, ja on ehkä lapsellistakin purkautua näin, kirjoittaa tämä kaikkien nähtäväksi tms. Tästä lähin sinä anonyymi, ketä näin teet, voisit pitää mielipiteesi omana tietonasi (: Kiitos. Ja vielä kerran, ymmärrän ettet tarkoita pahalla, ja tyyliin yks tollanen kommentti ois ok, mutta kun niitä tulee melkein joka postaukseen. Niin ratsastukseen kuin muuhunkin liittyen. Nyt voidaan unohtaa tämä asia, ja mennä molemmat omassa elämässämme eteenpäin, eikö ? Toivottavasti et nyt luullut, että tarkoitin pahalla.

Ja vielä kolmas asia. Musta tuntuu, että tä blogi on tylsä. Mulla oli jossain vaiheessa jopa 17 lukijaa. Yhtäkkiä kaksi lähti, kun en viikkoon kirjoittanut. Muutenkin blogini lukijat vähenevät ja lisääntyvät vuorotellen. Ovatko tekstini niin vaihtelevia ? Välillä hyviä, välillä tylsiä.

Lukijoita voisi enemmänkin olla . Kiitos kuitenkin teille joka ikiselle lukijalle ! Jos teitä ei olis, en tosiaankaan kirjoittais koko blogia.

Nyt on siis teidän aika kertoa mielipiteenne kommenteilla ! Ovatko tekstit liian pitkiä, lyhyitä, vaihtelevia ? Tylsiä, kivoja, vaihtelevia ? Jos nolottaa kertoa omalla nimellä, voi kertoa vaikka anonyyminä ! (:

Kiitos ja hei, tässä oli mun puheenvuoro, toivottavasti ymmärsitte ettekä lopeta blogini lukemista tämän takia.. (:

xoxo ♥

NIINJOO ! melkeen unohdin, kertokaa kommentilla mielipide myös tähän banneriin, onko parempi vai huonompi kuin ne kolme ? Bannerien teko ei nyt oikein luonnistu, jos siis joku mulle bannerin haluaa tehdä niin:

-Kaikkia kuvia blogistani SAA käyttää !
-Voit laittaa tekemääsi banneriin linkin blogiisi, jos haluat !
-Värien tulisi olla keväisiä / kesäisiä (:
-Teksteistä pakollinen on vain tuo marisa's life.
-Kun banneri on valmis, voit laittaa sen omaan blogiisi (ja linkata minulle) tai lähettää sähköpostiini. Osoitteen saa kysymällä. Jos lähetät sen säpoon, ilmoitathan mulle silti ? (:
-Kysyä saa jos on kysyttävää ! (:



Blogimainos:

viivintuntiblogi.blogspot.com



9 kommenttia:

  1. Oi ihana toi mainos :3 kiitti paljon! oke nyt tulee pitkä selostus mut semmosenha sä halusit ;) eli siis toi takatausta on ihan kiva, ehkä ihan vähän liikaa kuvii. Bannei on jees ja yksinkertainen. Blogin väri on aika värikäs, ei sovi iha täydellisesti taustaan, joku neutraaliväri olis kiva, se sopii aina ja jokaiseen blogiin jos on vähänki epävarma väristä. Itse tekstit on tosi kivoi, fontti on helppolukuista mut voisit leveentää tekstikohtaa ettei postaus olis vaan pitkä ja kapea. Kirjoitustyyli on bueno, et kirjota teinikielel ja hymiöit ei oo liikaa, mitä tosi monessa 12-14 v blogeissa näkyy :/ Kuviaki on ihan kivasti, yleensä joka postauksessa ees muutama (: Videoit voi tulla vähä useemmi, toisaalta mäki oon tosi laiska siin hommas! xd Nii ja sitte ku mul on aikaa nii voisin mäki tehä sulle jonku bannerin jos löydän jonku kivan kuvankäsittelyohjelman (: mut siis vaihda vähä väriä ja leveyksiä nii blogist tulee upea!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eipä mitään (: Ja joo, tausta on aika prseestä, mut no, mulle saa sellasenkin joku osaavampi tehdä. Kiitti vinkeistä, muutankin samantien ulkoasua uudelleen (:

      Poista
  2. Moi!
    Musta sun blogi ei oo ollenkaan tylsä mä tykään lukee näitä sun juttuja älä vaan lopeta.
    Taru

    VastaaPoista
  3. Noo, mä en ainakaan enää niin hirveen aktiivisesti lue/painele nappeja (no, kommentoinu en ookkaa ikinä ;) ) ihan vaan sen takia kun nää sun blogit yhdistys. Piti kauan miettiä jaksanko edes alkaa lukea tätä, kun ei vaan mitkään lifestyle-blogit kiinnosta. :)

    Blogin ulkoasusta, niin bannerissa ei oo vikaa. Mutta nää värit on taas vähän räikeet, pinkki-sininen-vihree. Tausta ihan ok, vähän paljon ja epäselvästi noi kuvat, mutta eniten häiritsee just tää värimaailma.

    Enkä tiedä kuvittelenko vaan, vai onko kirjotustyylis jotenkin muuttunut sitten sen vanhan poniblogin, jotenkin tuntuu ettet enää kirjota ihan niin kivasti. Tai en mä tiedä :D
    Mutta joo, postaukset on ihan kivan pitkiä, tai ainkin toi edellinen tunti oli tosi kiva. Pitkähkö, ja kivasti selitetty. Ja joo, mulla on taas niin pimeää tää selittely :)

    Ja mulle on aivan sama mitä teet, kirjotatko kissoista vai et, kun en mä niitä kumminkaan lue

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hmm,, eli luet vaan tuntipostaukset ? Okkeei, mut mun mielestä mun kirjotustyyli ei oo muuttunut ? :D No, toivottavasti kuvittelet :D

      Kiitos.

      Poista
  4. Tykästyttiin sun blogiin , vaikka löydettiin se vasta äskettäin (: Me ei niin paljoa hevosista tiedetä , mut liityttiin lukijaksi , ja olisi ihanaa jos vastapalvelukseksi liittyisit meijän (:

    http://life-nothing-more.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. aivan ihana blogi sulla <3 ja noi hepat on söpöjä! kahvinen.plogspot.com

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥