perjantai 11. toukokuuta 2012

Ajatuksia bloggaamisesta ja prinssin hoitamisesta

Joudun aina pyytelemään anteeksi jos mulla on ollut taukoa kirjoittelusta. Miksi ? Siksikö, että pelkään lukijoideni lähtevän ? Siksikö, että itsevvaalläni olisi parempi mieli tauosta ? Auttaako se muka siihen, että kirjottelisin useammin ? Enpä usko. Itsekään en vastausta tiedä. Ehkä se on kaikkea näitä, tai sitten jotain aivan muuta.

Mä en oo teille kuitenkaan velvollinen kirjottamaan. Miksi siis pyytelen anteeksi ? Mietityttää.. Mutta en saa vastausta varmaan ikinä tietää..

Jos mulla on muutaman päivän postailutauko, niin se tuskin teitä haittaa kovin paljoa. Eli jos en ehdi, pysty tai vaan jaksa tänne kirjoitella, niin sitten en vain kirjoita.

Tämä ei tarkoita sitä, että mulla ois aina kahden viikon tauko joka postauksen välissä. En osaa sanoa kuinka usein taukoja tulee, mutta yritän kuitenkin kirjoitella usein. En itseäni jaksa enää tähän pakottaa, vaan kirjoitan jos jaksan.

Jos olen teistä lapsellinen, outo, tyhmä tai jotain muuta, niin siitä vaan, lopettakaa toki blogini lukeminen. Kerroin vain mielipiteeni. En teitä pakota lukemaan blogiani, jos teitä ei kiinnosta. En myöskään suutu KENELLEKKÄÄN vaikka lopettaisikin blogini lukemisen. En kuitenkaan tarkoita sitä että "ihan sama onko mulla lukijoita vai ei", sillä ilman teitä ei olisi tätä blogia. Kiitos teille siis ! (:

Sitten multa kysyttyjä kysymyksiä:


Miks et mee enää prinssillä ? Et oo sille liian painava ees.. ? 
Vastaus: Prinssille en ole liian painava, mutta liian pitkä olen. Prinssillä tuskin tulen enää menemään, ainakaan kovin montaa kertaa. Lisäksi en opi enää oikeastaan mitään prinssillä. Kehitys siis junnaisi lähes paikallaan, jos jatkaisin prinssillä ratsastamista.

Kuka prinssillä nyt kisaa ? Mikset kisaa sillä koulua tai puomiluokkia ?
Vastaus: En tiedä. Luultavasti Laura kisaa sillä puomi-ristikkoa. Tuskin Prinssille muita kisaajia on. Koulua voisin sillä kisata, mutta edelleenkin haluan kehittyä. Lisäksi olen pitkä, enkä näytä kovin hyvälle siellä selässä. Myöskään avut eivät pituuteni takia mene hyvin läpi. Siitä kärsivät molemmat.

Annatko prinssin mielelläsi "eteenpäin" sen seuraavalle kisaajalle ?
Vastaus: Toi kuulosti ihan siltä kun myisin sen eteenpäin :D Mutta onhan prinssillä hyvä olla joku sopivan kokoinen ratsastaja, ketä sen saa liikkeelle ja ketä uskaltaa sitä käskeä. Oishan se mahtavaa jos oisin lyhyempi ja voisin prinssillä vielä kehittyä. Mutta näin ei ole. Hahhah mua vieläkin jotenkin naurattaa se, et kuulostaa ku omistaisin ton ponin tai vähintäänkin oikeudet kisata sillä :'D

Miksi et lopeta prinssin hoitamista kun et sillä ratsastakkaan enää ?
Vastaus: Koska vaikka olisin kuinka pitkä, niin se ei estäisi sitä, ettenkö sitä voisi hoitaa. Miksi vaihtaa hoitoponia, kun oikeesti rakastan tota otusta ?

♥ Hienoin ! (c) Viivi S.
Loppuun vielä muutama kuva vapusta:

Olympia tason pupuratsastajat Laura & Julia esittäytyy ! (: (c) Minä tai Roosa

Mä oonki kissaratsastaja ! (;; (c) Laura, roosa tai julia

♥ Meikit (y) (c) Itselaukaisin ♥ !

<3 Love ya ! (c) Nepa

Keinu ja ihmiset ♥ (c) Roosa

Hauwa♥ (c) Roosa psps asentoni on ihana♥ 1




5 kommenttia:

  1. tä oli oikeestaa iha kiva postaus (: muute onks noi yhet kuvat jyrkkäläst...? :DD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On jyrkkälästä :D Kuinni ? :DD

      Poista
    2. eiku oli vaa nii tutun näköst ku mun mamma asuu siel x)

      Poista
  2. Asiaa Marisa! Kyl mää tiesin et sun rusina-aivoista löytyy jotain tollasta ;)) :D

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥