keskiviikko 9. toukokuuta 2012

If i was your boyfriend, never let you go ♥

 ♥

Hejj ja anteeks pienoisesta postailutauosta :s

Perjantaina

Olin vaan kotona (: Olin koneella & säädin jtn omaa :D

Lauantaina

Apua.. Mitä mä tein lauantaina ? empäs muista yhtään.

Sunnuntaina

Oltiin äitin & sen kaverinkaa kappel (: Ostettii mulle 2 farkkulegginssit (--;

Illal olin hennankaa tallil & kuvailtii estetuntei (:

Jos  muistan ni voin lisätä myöhemmi kuvii (: Ku nyt en pysty -.-

Maanantaina

Mentii eka meil ft.Rospe & Laura, sit laural (: Oltii trampal & lopuks mentii kentäl potkii. Illal olin vaa koneel (: Voin maanantaistaki lisäillä myöhemmi kuvii jos muistan.. :D


Tiistaina

Olin tallilla & avustin prinssiä. Prinssi oli hieno (: Kuvailin kossua, prinssiä & rikua (: 


Huomenna ratsastus, tiia tulee kuvaamaan, ja mennään maastoon. Meen rikulla (: Siitä enemmän huomenna tai perjantaina !

xoxo ♥ 


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥