keskiviikko 16. toukokuuta 2012

haaste & toinenkin haaste :D ++ viimeinen kulttuurijuhla..


1. Kiitä bloggaajaa, jolta sait haasteen - kiitosta kia ! (: ♥
2. Lisää The Versatile Blogger Award-kuva postaukseesi


3. Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi
 -täytän pia 13 :D 
-oon harrastanu 3eri tanssia, futista, kuoroa, juoksua, luistelua, ratsastusta.. Lisäks mun on pitäny alottaa joukkuevoimistelu & keilaamine :D En tiiä oliks tos kaikkii
-Mulla on ihan outo suku,, en tiiä mun sukulaisista puoliikaa, äidin isää & äitii en oo nähny varmaa koskaa, ehkä vauvana.. 
-Asun turussa, suikkilassa XD
-Syön tällähetkellä karkkia ja juon juissia :D 
-Mulla on nälkä (;; 
-Ulkoo on ihanan lämmin <3 
4. Nimeä 7 muuta bloggaajaa
nenna, taru, tiia, ansku, jonnalaura, Kerttu, kaisla.

Päivä 1 Kerro ensimmäisestä ratsastustunnistasi
Päivä 2 Kerro ensimmäisistä kisoistasi
Päivä 3 Kerro ensimmäisestä leiristäsi / kurssistasi
Päivä 4 Kerro viimeisimmästä leiristäsi / kurssistasi
Päivä 5 Kerro tallikavereistasi
Päivä 6 Kerro tallipukeutumisetasi
Päivä 7 Kerro tallista, millä käyt ja talleista, millä olet käynyt.
Päivä 5: 
Henna  no Hennaa mä tutustuin kesän lopus tallil (: Henna on vilman vastuu (;

Nenna Nennaan oon tutustunu kans tallil, sen kaut ku se on prinssin vastuu (: Lisäks nennal on vuokraponit sintti ja lumi. Eiku ei sintti oo kai sen vuokris ? En tiiä, mut lumi ainaki :D:D 

Kerttu Kerttuu tutustuin kesän alus (: Juteltii eka netis & sit nähtii tallil. Kerttu on vilin vastuu (: 

Kaisla Kaislaa tutustuin Kertuntakii (: Joskus kesäl kans.. Kaisla hoitaa Teemuu (:

Alina Alinaa tutustuin viivinkaut (: Alina hoitaa lakuu & röllii. 

Pinja Pinjaa tutustuin kans viivinkaut (: Pinja tulee munkans samal luokal syksyl ! (:: Pinja on vilman vastuu.


Sitte täst päiväst.. No meil oli kulttuurijuhla, eli vähänniinku kevätjuhla (: Olin kahes esitykses. Eka oli kaikkie kutoste esitys, sellane laulu mihi kiia ja nää oli tehny sanat.  

"Kuinka siis voit, edes vää-äit-ttää, 
että me ollaan tyhmii-ää ?
Jos halki luokkahuoneen kuljet,
huomaat että silmäs suljet, 
sillä huomaat, 
että luokka siisti on !" 

Aika nolot sanat kertosäkees XDXD  Mitäspienist (;

Toka esitys oli sit julian & roosan keksimä tanssi. Siin oli Mä, Tiia, Roosa, Julia, Lidia ja Elli. Molemmat meni iha hyvi (: Tos ekas soitin siis nokkist.

Nääi todaay !

xoxo ♥ 

4 kommenttia:

  1. heeei unohdit mut kokonaa noist haasteist! :DD mut mitää onks vilmal kaks vastuuhoitajaa? ja viel pieniä "lapsia" (hyi kuulostipas tyhmältä) :D Siis oon olettanu et vähä vanhemmat ja taitavemmat hoitajat on vastuussa niist hevosist xd

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no pinja on lähinnä "vastuu" koska se on 13, ja se on se raja. Entiiä miks, mut nina anto rebecan ja hennan hoitaa vilmaa vaik ne ei oo viel ees 12. Ja viivikin on kossun vastuu..

      Poista
  2. Marissa: Kiitos haasteesta.
    Viivi: Ei ne mitään ihan pieniä oo ja kyllä ne Vilman kanssa pärjää ja Niina on antanu luvan niin kyllä se on ihan oikein.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. öö kyl 12v on viel lapsi :D siis ymmärrän jos hoitaa mut et 12v tytöllä on vastuu siitä hevosesta? tai sit toi "vastuuhoitaja" -sana on menettänyt tarkoituksensa. Mun mielest koko vastuuhoitajaa ei pitäis olla, vaan pelkkii hoitajii ja tallinpitäjä ja tallityöntekiät sit huolehtis niist hevosist tarkemmi. Ja mites se et mä en enää ratsasta mettiksil nii vaikuttaa tähän asiaan (niinkuin viestissäsi mulle kerroit)? :D

      Poista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥