lauantai 12. toukokuuta 2012

Haaste !

Noniin, otin yhestä blogista tällasen haasteen (: Kopioikaa rauhassa blogeihinne jos haluatte !

Päivä 1 Kerro ensimmäisestä ratsastustunnistasi
Päivä 2 Kerro ensimmäisistä kisoistasi
Päivä 3 Kerro ensimmäisestä leiristäsi / kurssistasi
Päivä 4 Kerro viimeisimmästä leiristäsi / kurssistasi
Päivä 5 Kerro tallikavereistasi
Päivä 6 Kerro tallipukeutumisetasi
Päivä 7 Kerro tallista, millä käyt ja talleista, millä olet käynyt.

Päivä 1: Kerro ensimmäisestä ratsastustunnistasi. 

Noo.. Tunti oli kotimäen talleilla. Äiti ajo harhaan ni myöhästyin vähän..:D Menin Frida- shettiksellä ja mulla oli taluttaja. No tolla tunnilla mentiin  puomeja :D Muistan sen yhen kerran, ku Nina(ope) kehu mua, ja sitä et oppisin heti kevyenistunnan. Sitte samassa Frida pukittaa puomin jälkeen ja lennän kaulalle :'D Tolla tunnilla en tainnu laukata ollenkaan, en ainakaan muista ?


Niinjoo muuten, oonkohan kertonut ollenkaan, et Romeo & Sintti lähti tässä vähänaikaa sitten ? Muutti , tallin nimeä en viitti kertoa.. :D Ikävä on romeota, vaik ei se mulle mikään tärkee ollu, ni oon mä sitä aika paljon talutellu & hoidellu (:

Aww ♥ Laatu 10++



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥