maanantai 16. joulukuuta 2013

LUUKKU 16 - faktoja

Kerron 16 faktaa itsestäni kun on kerran luukku 16.

1. Lempi tv- ohjelmani on salatut elämät, olen niihin ihan koukussa vaikka salkkarit ei mikään kamalan hyvä sarja oikeasti olekkaan ! :D
2.Katson aika vähän telkkaria, oikeastaan vain salkkarit ja joskus jotain muuta, riippuu ihan fiiliksestä.
3. Jos kuusikorpi olisi lähempänä, aloittaisin luultavasti siellä tunnit.
Usva & minä, kuusikorven hevostila 2012
4. Oon oikeesti tosi vajaa !
5. En saa koskaan mitään aikaiseksi, ja olen laiska.
6. Rakastan myös lenkkeilyä, mutta en saa aikaiseksi lähteä lenkille kuin harvoin :D
:D::D:D
7. Paras leffa minlä oon ikinä nähnyt on varmaan nälkäpeli, tai sitten keskiviikkona näkemäni elokuva, nightmare: painajainen merellä. Se oli ihan super hyvä ja hauska ! Ja plussaa vielä siitä, että se on ensimmäinen oikeasti hyvä SUOMALAINEN leffa jos rakastat- jälkeen !
8. Olen opiskellut ruotsia päälle neljä vuotta, mutta en osaa edes kysyä reittiä, kysellä/kertoa jostain paikasta jotain, kertoa/kysyä jotain ruuasta.. Osaan vain perusjutut (ikä, nimi, lempiväri), en edes osaa sanoa että minulla on kaksi kissaa !
9.Vihaan ruotsin kieltä, mutta enkku on kivaa :D !
10. Olen jo pitkään haaveillut esim. perniön viikonloppuvalmennuksissa aloittamista, mutta se ei tule luultavasti koskaan olemaan totta.. :s
11. Minulla on paljon serkkuja tms, mutten tunne niistä puoliakaan !
12. Saan kavereiden kanssa ihme kohtauksia, että vain nauran, nauran ja nauran ! Välillä niitä tulee koulussa tunneillakin, silloin se ei ole niin kovin hyvä juttu.. :D
13. Mulla on tosi vähän aikaa viettää aikaa kavereiden kanssa muutenkin kuin koulussa ja tallilla.. ):
14. Tykkään koti-illoista, eli rennot vaatteet päälle, musiikkia kuunnellen ja koneella <3
Kaisla <3 
15. Voisin vaikka asua tallilla, siellä ei tule koskaan tylsää !
16. Meidän hissanope on ihan sikakiva mun mielestä, vaikka monet sanoo että se on ärsyttävä natsi :D





























3 kommenttia:

  1. "Kerron 80 faktaa itestäni kun on kerran luukku 8 (:" tossa ihan alussa :D ja niitä faktojahan oli vain 16? :D ja luukku ei tainnut olla 8 vaan 16 :)

    VastaaPoista
  2. Mitähän mahdat oikeen sekoilla? 16 ja 80?! :DD

    VastaaPoista
  3. hehe sori, muutan ton heti ku pääsen koneelle, mun piti laittaa toi viimevuonna luukkuun 8 ja unohdin muokata :D

    VastaaPoista

Asiallista palautetta ratsastuksestani saa antaa, ja mitä tahansa saa kysyä! Muistakaa kommentoida ahkerasti, niin minäkin jaksan postailla useammin♥